کد خبر : 1934935 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 08:41 | 16K بازدید | 36 دیدگاه

فینال کوپا دل‌ری و بازی با سیتی حواس آنها را پرت کرده است

آنچلوتی: بازیکنانم روی لالیگا تمرکز ندارند

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که فکر کردن به فینال کوپا دل‌ری و نیمه نهایی چمپیونزلیگ حواس شاگردانش در لالیگا را پرت کرده است.

آنچلوتی: بازیکنانم روی لالیگا تمرکز ندارند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیدار هفته سی و سوم خود را با شکست 2-0 مقابل رئال سوسیداد پشت سر گذاشت. شاگردان کارلو آنچلوتی که 14 امتیاز با بارسلونا در صدر جدول لالیگا فاصله دارند با شکست امشب در آستانه از دست دادن رتبه دوم خود نیز قرار گرفتند. در صورتی که اتلتیکومادرید امشب کادیز را شکست دهد جای آنها را در رده دوم می‌گیرد.

آنچلوتی در پایان بازی با سوسیداد گفت: "نیمه اول خوبی داشتیم ولی یک گل بی مورد به آنها هدیه دادیم و همه چیز خراب شد. این بازی بسیار خشن و پربرخورد بود که خوشبختانه آسیب خاصی به بازیکنان ما وارد نشد."

گل اول سوسیداد روی پاس به بیرون اشتبال میلیتائو به ثمر رسید. آنچلوتی در مورد این اتفاق گفت: "میلیتائو باید هر چه زودتر خود را پیدا کرده و دوباره برای کمک به تیم تلاش کند."

1870307

به عقیده سرمربی رئال، تمرکز شاگردانش معطوف به تقابل‌های حساس مقابل سیتی (نیمه نهایی UCL) و اوساسونا (فینال کوپا دل‌ری) است: : واضح است که بازیکنان به فینال کوپا دل ری و بازی مقابل سیتی فکر می‌کنند و همین تمرکز آن‌ها را بهم زده است."

آنچلوتی در ادامه گفت: "در مقطع حساسی از فصل قرار داریم. باید اشتباهات خود را به حداقل رسانده و از آنها درس بگیریم. به دنبال فتح کوپا دل ری هستیم و سپس روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز خواهیم کرد."

رئال مادرید شنبه 16 اردیبهشت در دیدار پایانی کوپا دل ری به مصاف اوساسونا می‌رود. آنچلوتی در مورد وضعیت مصدومان تیمش برای این دیدار گفت: "همه مصدومان ما به این دیدار می‌رسند و تنها بازیکنی که نمی‌تواند در فینال کوپا دل ری حضور داشته باشد مندی است."

او با ابراز رضایت از روند بازگشت لوکا مودریچ گفت: "دوران ریکاوری لوکا مودریچ خیلی خوب پیش می‌رود و او روحیه خیلی خوبی دارد. مودریچ امروز تمرین کرد و از شانس بالایی برای حضور در بازی روز شنبه برخوردار است."

دیدگاه‌ها