کد خبر : 1934943 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 09:19 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

توجیه عجیب توخل: شکستن میله از خشم نبود

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، مدعی شده که اخبار اشتباهی درباره عصبانیت او و واکنش‌هایش در تمرینات این تیم منتشر شده است.

توجیه عجیب توخل: شکستن میله از خشم نبود

به گزارش "ورزش سه"، حواشی ایجاد شده پیرامون بایرن مونیخ در چند هفته اخیر تمامی ندارد و این تیم همچنان با جنجال‌های بسیاری روبرو است. 

انتخاب ناگهانی توخل به عنوان سرمربی جدید این تیم باعث نشد که تغییر خاصی در نتایج آنها حاصل شود و برعکس، کار را برای این تیم بیش از پیش دشوار کرد و باعث حذف آن‌ها از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شد. 

توخل در طی این مدت سعی کرده بهترین روش ممکن برای برقراری ارتباط با بازیکنانش را در پیش بگیرد و شرایط تیمش را به شکلی که دوست دارد و انتظار می‌رود تغییر دهد، هرچند شاید در همه موارد موفق نبوده است. 

1870321

چند روز قبل تصویری از او در حال شکستن چوب ایجاد مانع در تمرینات منتشر شد که بسیاری از رسانه‌های آلمانی از آن به عنوان سندی بر خشم و عصبانیت او از شرایط حاکم بر بایرن نام بردند. 

اما حالا بیلد خبر داده که توخل از انتشار چنین اخباری تعجب کرده و مدعی شده که صرفا در حال صحبت با دستیارش و گلایه از وضعیت و جو بد حاکم بر این تیم بوده است و این چوب را به عنوان نمادی برای از بین بردن این وضعیت و تغییر شرایط شکسته و هیچ خشم و عصبانیتی در کار نبوده است. 

مشخص نیست که ادعای مطرح شده از سوی این مربی آلمانی درست باشد اما به نظر می‌رسد که او تمام تلاشش را برای برقراری ارتباط بهتر با بازیکنان بایرن و تغییر این وضعیت به کار گرفته است. 

دیدگاه‌ها