کد خبر : 1934950 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 09:55 | 19.3K بازدید | 34 دیدگاه

آمار فاجعه‌بار رئال: قدرتمند فقط در برنابئو!

رئال مادرید با شکست برابر رئال سوسیداد آمار نشان داد که در دیدارهای خارج از خانه با مشکل جدی روبرو است.

آمار فاجعه‌بار رئال: قدرتمند فقط در برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌‎های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

این شکست در آستانه دیدار فینال کوپا دل ری برابر اوساسونا و بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی به دست آمد تا بسیاری از هواداران و مدیران این تیم را پیش از این دو بازی حساس بیش از پیش نگران کرده باشد. 

کارلو آنچلوتی پس از پایان این بازی مدعی شد که بازیکنانش به خاطر اختلاف امتیاز قابل توجه با بارسلونا و نداشتن شانس برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لالیگا دیگر روی این مسابقات تمرکز ندارند اما مشکل رئال جدی‌تر از این مسائل به نظر می‌رسد. 

1870295

این تیم با قبول شکست در بازی شب گذشته برابر رئال سوسیداد حالا در 11 بازی خارج از خانه در رقابت‌های لالیگا از 33 امتیاز ممکن تنها 13 امتیاز به دست آورده که آماری فاجعه‌بار برای آنها به شمار می‌رود. 

ظاهرا رئال تنها در سانتیاگو برنابئو و با پشتوانه حمایت هوادارانش به تیمی قدرتمند و ترسناک تبدیل می‌شود، موضوعی که پیش از این در لیگ قهرمانان فصل گذشته هم دیده شده بود و با توجه به این که بازی برگشت مرحله نیمه نهایی امسال به میزبانی سیتی برگزار خواهد شد ممکن است برای آن‌ها به دردسری جدی تبدیل شود. 

دیدگاه‌ها