کد خبر : 1934951 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 09:59 | 189.6K بازدید | 97 دیدگاه

اقدام دیرهنگام پی اس جی برای زهر چشم گرفتن از لئو

مسی بدون گریه پاریس را ترک می‌کند!

تصمیم باشگاه پاری سن ژرمن برای محرومیت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشته است.

مسی بدون گریه پاریس را ترک می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، سفر مسی به عربستان سعودی برای این بازیکن دردساز شده و مدیران پاری سن ژرمن با مطرح کردن این ادعا که این سفر به آنها اطلاع داده نشده تصمیم به محروم کردن او گرفتند.
این خبر شب گذشته منتشر شد و RMC Sport اعلام کرد که مدیران پی اس جی با تصمیمی فوری به مسی اطلاع داده‌اند که حداقل دو هفته از همراهی این تیم محروم است تا تصمیم نهایی در این زمینه گرفته شود.

1870328
به نظر می‌رسد پایان رابطه یک ساله مسی و الخلیفی قطعی شده باشد. این جدایی بدون گریه خواهد بود.

گفته می‌شود این لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی سرشناس پی اس جی، بوده که با این ستاره آرژانتینی تماس گرفته و به او اعلام کرده که این باشگاه تصمیم دارد او را به خاطر بی‌انضباطی و سفر بدون اعلام قبلی به باشگاه تنبیه کند.

اما نکته عجیب ماجرا اینجاست که نشریه آرژانتینی اوله مدعی شده که چنین اتفاقی اصلا در وهله اول رخ نداده است، چرا که مسی پیش از سفر به عربستان به مدیران پی اس جی در این باره اطلاع داده بود اما زمانی که در اوایل صبح دوشنبه راهی این سفر شد، به او خبر دادند که تغییراتی در برنامه پی اس جی اتفاق افتاده است.

1870323

مدیران و کادر فنی این تیم تصمیم گرفتند برنامه تمرینی را عوض کنند و با وجود این که به مسی و دیگر بازیکنان اعلام شده بود که چند روز استراحت دارند، ناگهان جلسه تمرینی را در همان روز برای تیم برگزار کنند و مسی عملا نمی‌توانست کاری در این زمینه از پیش ببرد.
روزنامه فرانسوی اکیپ با انتشار این اخبار همچنین اضافه کرده که تصمیم به برخورد با این مهاجم سابق بارسا مستقیما از سوی ناصر الخلیفی گرفته شده که از رفتار مسی بسیار ناراحت است.

1870326
تیتر روزنامه فرانسوی اکیپ: جدایی

او از این که این بازیکن در تمرینات روز دوشنبه پی اس جی حاضر نبود و بدون توافق کامل با باشگاه راهی عربستان سعودی شد بسیار ناراحت و عصبانی است و تصمیم گرفته که کنترل شرایط را شخصا در دست بگیرد. او همچنین تصمیم دارد تنبیهی جدی را برای این بازیکن در نظر بگیرد.
فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، هم معتقد است که در پیش گرفتن چنین سیاستی از سوی الخلیفی در واقع پیامی قاطعانه از سوی پی اس جی است. این باشگاه در واقع چنین رفتاری با مسی می‌کند تا به بقیه بازیکنان فعلی و آینده و تمامی افراد حاضر در پی اس جی نشان دهد که هیچکس بزرگتر از این باشگاه نیست.

1870327
سعودی گازت عکس یک شماره امروز خود را به تصاویر مسی در اماکن گردشگری عربستان اختصاص داده است

آنها همچنین قصد دارند با چنین اقدامی هرگونه رفتار مشابه را پیش از رخ دادن منتفی کنند و نشان دهند که شرایط و رفتارها در آینده در این باشگاه متفاوت خواهد بود و آنها باشگاهی هستند که برای اصول و ارزش‌هایش اهمیت بسیار زیادی قائل است.

دیدگاه‌ها