کد خبر : 1934956 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 10:18 | 37.9K بازدید | 2 دیدگاه

بارسا منتظر کاپیتان: بالاخره تصمیمم را گرفتم

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، اعلام کرد که تصمیمش درباره ادامه حضور یا جدایی از این باشگاه را گرفته است.

بارسا منتظر کاپیتان: بالاخره تصمیمم را گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بوسکتس با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما هنوز قرارداد جدیدی بین این دو طرف به امضا نرسیده است. 

کاپیتان بارسلونا یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در سال‌های اوج بود که افتخارات بسیاری را با پیراهن این تیم در رقابت‌های داخلی و اروپایی به دست آورد و هنوز هم یکی از بازیکنان مهم این تیم به حساب می‌آید. 

مدیران بارسلونا علاقه زیادی به ادامه همکاری با او دارند اما بعضی از رسانه‌ها خبر داده بودند که شرط این بازیکن برای تمدید قراردادش بازگشت مسی به نوکمپ است که هنوز قطعی نشده است. 

1839703

او هفته گذشته و در زمان حضور این ستاره آرژانتینی در بارسلونا به دیدارش رفت و در رستورانی مشغول صرف شام شدند و گفته می‌شود که صحبت‌هایی درباره این موضوع نیز در این دیدار مطرح شد. 

بوسکتس حالا به خبرنگاران گفته است: «من تقریبا تصمیم را درباره آینده گرفتم. حالا چند روز استراحت داریم و وقتی برگردم، مطمئنا سرمربی را از این تصمیمی که دارم باخبر خواهم کرد.»

مدیران بارسا انتظار دارند که پاسخ کاپیتان این تیم به پیشنهاد ارائه شده از سوی آنها مثبت باشد و او حداقل برای یک فصل دیگر هم به حضورش در نوکمپ ادامه دهد.

دیدگاه‌ها