کد خبر : 1934972 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 11:15 | 11.5K بازدید | 16 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: بارسلونا تقریبا قهرمان است

روزنامه‌های امروز اسپانیا تیتر اصلی‌شان را به پیروزی شاگردان ژاوی هرناندز مقابل اوساسونا و نزدیک شدن به عنوان قهرمانی لالیگا و همچنین شکست رئال برابر سوسیداد اختصاص داده‌اند.

روزنامه‌های اسپانیا: بارسلونا تقریبا قهرمان است

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته سی و سوم لالیگا شب گذشته آغاز شد و رئال مادرید و بارسلونا به نتایج متفاوت برابر حریفان‌شان دست پیدا کردند.

بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ از اوساسونا میزبانی کرد و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید. این نتیجه در صدر جدول برتری 14 امتیازی نسبت به رئال مادرید ایجاد کرد.

شاگردان ژاوی هرناندز با این برتری یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی لالیگا نزدیک شدند. اکنون 5 هفته مانده به پایان فصل آن‌ها تنها به یک برد دیگر برای مسجل شدن قهرمانی نیاز دارند.

رئال مادرید هم در خانه رئال سوسیداد با نتیجه عجیب 2-0 شکست خورد. شاگردان کارلو آنچلوتی هیچ شانس دیگری برای صدرنشین شدن ندارند و این شکست مهری برای پایان امیدواری برای صعود به صدر جدول بود.

1870352

نشریه آ.اس برای شکست رئال مقابل سوسیداد تیتر زده: "در فکر جام حذفی". آنچلوتی بعد از این دیدار گفت که شاگردانش دیگر روی دیدارهای لالیگا تمرکز ندارند. رئال یکشنبه آینده در فینال کوپا دل ری مقابل اوساسونا قرار خواهد گرفت.

1870353

موندودیپورتیوو با انتشار شادی پس از گل جوردی آلبا در دقیقه 85 مقابل اوساسونا از تیتر "گل قهرمانی" استفاده کرده است.

1870354

روزنامه اسپورت با تصویر شادی پس از گل بارسایی‌ها تیتر "تقریبا قهرمان" را انتخاب کرده تا جشن قهرمانی زودهنگام آبی اناری پوشان را نشان بدهد.

1870355

روزنامه مارکا برای قهرمانی احتمالی بارسلونا از عنوان "بارسلونا نزدیک به آلیرون" استفاده کرده است. آلیرون نام جام قهرمانی لالیگاست و مارکا معتقد است که شاگردان ژاوی فاصله چندانی با فتح آن ندارند. این نشریه همچنین جدایی متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسا، را پوشش داده است
اما تیتر اصلی این روزنامه به برتری تیم بسکتبال رئال مادرید مقابل پارتیزان در یک چهارم نهایی لیگ اروپا اشاره می‌کند:"هنوز دعوا ادامه دارد."

دیدگاه‌ها