کد خبر : 1934998 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 12:41 | 32.7K بازدید | 8 دیدگاه

آمار باورنکردنی: کورتوا بیشتر از سه بازیکن دریبل زد!

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در بازی برابر رئال سوسیداد بیشتر از مجموع دریبل‌های سه بازیکن این تیم در زمین دریبل زد.

آمار باورنکردنی: کورتوا بیشتر از سه بازیکن دریبل زد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 0-2 شکست خورد. 

غیبت بازیکنانی چون کریم بنزما، وینیسیوس جونیور، لوکا مودریچ و ادواردو کاماوینگا به خوبی در ترکیب این تیم مشهود بود و آنها نتوانستند عملکرد خوبی را در این دیدار به نمایش بگذارند. 

شاگردان کارلو آنچلوتی امید چندانی به دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لالیگا ندارند و همین باعث شده که به گفته این مربی ایتالیایی انگیزه‌شان را برای رقابت در این مسابقات از دست بدهند اما نمایش آنها در بازی شب گذشته انتقادهای بسیاری را به همراه داشت. 

1870388

در آمار منتشر شده از این بازی مشخص شده که کورتوا به عنوان دروازه‌بان این تیم بیشتر از مجموع دریبل‌های سه بازیکن شامل مارکو آسنسیو، دنی سبایوس و ماریانو دیاز در زمین دریبل زده که آماری عجیب و باورنکردنی به نظر می‌رسد. 

رئال روز شنبه باید در دیدار فینال کوپا دل ری به مصاف اوساسونا برود و سه‌شنبه هفته آینده هم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی است و باخت شب گذشته باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

دیدگاه‌ها