کد خبر : 1935008 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 14:05 | 49.3K بازدید | 4 دیدگاه

عکس لژیونر ایرانی پوستر شد

تصویر مهاجم ایرانی السیلیه روی پوستر رسمی لیگ ستارگان قرار گرفت.

عکس لژیونر ایرانی پوستر شد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی که هفته گذشته پیروزی ارزشمند و مهمی همراه السیلیه مقابل الاهلی در راه بقا در لیگ ستارگان قطر به دست آورد، امشب هم در یک رقابت مهم دیگر باید در ترکیب تیمش برابر المرخیه به میدان برود و کسب دومین پیروزی متوالی می‌تواند آنها را دورتر از سقوط کند.

تیم فوتبال السیلیه که در هفته‌های اخیر مهرداد محمدی را در ترکیب و خط حمله داشته، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ ستارگان قطر مقابل تیم رده هفتمی المرخیه قرار می‌گیرد که پیروزی در این دیدار شانس بقای آنها را بالاتر از همیشه می‌برد.

مهرداد محمدی که در این فصل ۱۳ بازی برای السیلیه انجام داده و توانسته ۶ گل به ثمر رساند و در دیدار اخیرشان مقابل الاهلی نخستین پاس گل خود همراه این تیم را بدهد، امیدوار است امشب هم در جدال با المرخیه بتواند درخشش خود را ادامه دهد تا شرایط بهتری در پایین جدول و قبل از بازی‌های هفته پایانی پیدا کنند.

صفحه رسمی لیگ ستارگان قطر هم در آستانه این مسابقه که می‌تواند السیلیه را ۱۶ امتیازی و احتمالا هم‌امتیاز با ام‌صلال کند، تصویر مهرداد محمدی را به‌عنوان ستاره این تیم روی پوستر دیدار با المرخیه بُرده و به استقبال این بازی رفته است.

1870408

دیدگاه‌ها