کد خبر : 1935018 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 14:34 | 65.7K بازدید | 31 دیدگاه

کامسوبا با خوشحالی رفت؛

جدایی قطعی اولین خارجی تیم فوتبال سپاهان

الویس کامسوبا نتوانست آن‌طور که از او انتظار می‌رفت، در ترکیب سپاهان بدرخشد و در نهایت تصمیم به جدایی گرفت.

جدایی قطعی اولین خارجی تیم فوتبال سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، کامسوبا یکی از خریدهای مورایس برای تقویت سپاهان در فصل جاری لیگ برتر بود، که این مربی پرتغالی و همین‌طور اهالی فوتبال با توجه به عملکرد خوبی که این بازیکن ریزنقش و تکنیکی طی سال‌های اخیر از خود به جا گذاشته بود و روند رو به رشدی که طی کرده بود، امیدوار بودند، یکی از خریدهای اثربخش تیم باشد، اما شرایط آن‌طور که این بازیکن و سپاهانی‌ها می‌خواستند، پیش نرفت و در نهایت چند هفته مانده به پایان فصل جدایی او از اردوی طلایی پوشان اصفهانی قطعی شد.

مورایس و دستیارانش به ویژه در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و دوم حساب ویژه‌ای روی کامسوبا باز کرده بودند و نمایش این بازیکن 25 ساله هم خوب بود، اما رفته رفته قدرت بالای فیزیکی فوتبال ایران بر تکنیک و قدرت پا به توپ بودن بازیکن استرالیایی-بوروندی سپاهان چربید و او رفته رفته از ترکیب تیم خارج شد.

با شروع نیم فصل دوم و به ویژه در هفته‌های اخیر دیگر خبری از کامسوبا در ترکیب تیم نبود و این بازیکن سرانجام برای ادامه مسیر حرفه‌ای حتی تا پایان فصل هم منتظر نماند و از سپاهان جدا شد تا شانسش را برای موفقیت در جایی دیگر دنبال کند.

1870422
جالب اینکه کامسوبا بلافاصله پس از جدایی به اردوی تیم ملی بوروندی اضافه شده و در دو دیدار دوستانه مقابل اندونزی هم برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

مانوئل فرناندز، نیلسون جونیور و ایگور کاتاتو سه بازیکن خارجی دیگر هستند، که به نظر می‌رسد از میان این سه بازیکن هم با انجام سه بازی باقی مانده فصل، حداکثر یک بازیکن فصل آینده هم با سپاهان باشد.

الویس کامسوبا که سهمیه آسیایی تیم فوتبال سپاهان بود، در پست خداحافظی خود با ابراز خشنودی از حضور تقریبا یک ساله در ایران یاد کرده و با خاطره خوش به بوروندی بازگشته است.

1870419
آخرین بازی کامسوبا برای سپاهان در دیدار برگشت برابر هوادار در ورزشگاه نقش جهان بود. او در سپاهان 7 بار به عنوان بازیکن ثابت و 8 مرتبه هم به عنوان یار جانشین وارد زمین شد و بدون گلزنی لیگ ایران را ترک کرد.

دیدگاه‌ها