کد خبر : 1935025 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 15:08 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

قاتل ایران، دستیار آلاردایس در لیدز

رابی کین به کادر فنی سم آلاردایس در لیدز اضافه خواهد شد. مربی ایرلندی که 58 بار برای لیدز بازی کرده، همراه کارل رابینسون، دو دستیار آلاردایس خواهند بود.

قاتل ایران، دستیار آلاردایس در لیدز

به گزارش "ورزش سه"، سم آلاردایس 68 ساله بعد از دو سال بی‌کاری، بازگشت شوکه‌کننده‌ای به مربیگری داشت و هدایت لیدز را در دست گرفت. او سپس با انتخاب کین و رابینسون، کادر فنی لیدز را کاملا متحول کرد.

لیدز در مراسم معارفه آلاردایس که جای خاوی گراسیا را گرفت، رابینسون را هم به عنوان دستیار او معرفی کرد. رابینسون سابقه مربیگری در تیم‌هایی مثل آکسفورد و چارلتون را دارد.

حالا روزنامه تایمز خبر داده که کین نیز پذیرفته به کادر فنی تیم سابقش اضافه شود، تیمی که او در 56 مسابقه 19 گل برای آن به ثمر رسانده است. 
مهاجم سابق تیم ملی ایرلند از سال 2018 که کفش‌هایش را آویخته، مدتی را به عنوان کمک مربی در تیم ملی ایرلند و میدلزبورو گذرانده است.

1137706

کین در دوران بازیگری 126 گل در لیگ برتر و با پیراهن تیم‌های لیورپول، تاتنهام، وستهم و لیدز به ثمر رساند و در عرصه ملی نیز یکی از 2 گل ایرلند را در برد 2 بر صفر این کشور برابر ایران در مقدماتی جام جهانی 2002 زد.

رابینسون هم بعد از اخراج از تیم آکسفورد در ماه فوریه و پایان دوران پنج ساله‌اش در این باشگاه، بی‌کار بوده است.
لیدز در حالی کادر مربیگری خود را دگرگون کرده که در پنج بازی اخیرش در لیگ برتر، چهار بار باخته و فقط به خاطر تفاضل گل بهتر بالای منطقه سقوط ایستاده است.

دیدگاه‌ها