کد خبر : 1935033 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 15:46 | 39.5K بازدید | 15 دیدگاه

بازدید قربان‌زاده از تمرینات سرخابی‌ها

مهمان خاص و مشترک استقلال و پرسپولیس

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با حضور در تمرین استقلال، به گفت‌وگو با کادر فنی و بازیکنان پرداخت.

مهمان خاص و مشترک استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت. حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی به دعوت ریکاردو ساپینتو، راهی محل تمرین آبی‌پوشان شد و ضمن بازدید از کمپ مرحوم ناصر حجازی با اعضای تیم، کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ساپینتو در این دیدار پس از استقبال از قربان‌زاده، تلاش رئیس سازمان خصوصی‌سازی را به جنگیدن برای صداقت در فوتبال ایران توصیف کرد و حمایت خودش و بازیکنان را از تحول در باشگاه اعلام کرد.
 

ویدئو: 299598

برخی از بازیکنان استقلال از جمله عارف غلامی نیز در گفت‌وگو با رئیس سازمان خصوصی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه به ویژه قراردادها را خواستار شدند.

1870442

غلامی که خسرو حیدری، بهزاد غلامپور و زبیر نیک نفس را نیز در کنار خود می‌دید، در صحبت‌هایی که با قربان‌زاده داشت، خواستار حل مشکلات پرتعداد استقلال شد.

قربان‌زاده هم وعده داد که به طور ویژه به این موضوع رسیدگی کند و در ادامه با مسئولان پارک ارم درخصوص موضوع اختلاف زمین ۱۶ هزار متری وزارت ورزش و پارک ارم گفت‌وگو کرد.

1870443

البته حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی تنها به دیدار با استقلالی‌ها محدود نمی‌شود و گفته می‌شود که قربان‌زاده امروز عصر نیز از ورزشگاه شهید کاظمی و تمرین باشگاه پرسپولیس بازدید خواهد کرد.

1870444

دیدگاه‌ها