کد خبر : 1935043 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 16:42 | 36.8K بازدید | 24 دیدگاه

مرد پشت پرده سپاهان در بازگشت به قله

سپاهان در فصلی که سه هفته تا پایان آن باقی مانده، هر چه جلوتر آمدیم، از نظر فنی و بدنی بهتر شد.

مرد پشت پرده سپاهان در بازگشت به قله

به گزارش "ورزش‌ سه"، اگرچه شکست در تبریز و تساوی در نقش جهان سپاهان را یک بار دیگر از صدر جدول پایین کشید و قدرت عمل را به پرسپولیس داد، اما طلایی‌پوشان اصفهانی در فصل جاری عملکرد قابل تحسینی داشته‌اند و حتی عدم قهرمانی نیز نمی‌تواند این نمایش را زیر سوال ببرد.

معرفی ژوزه مورایس که به عنوان دستیار مورینیو سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با اینتر را هم دارد، شاید توجهات را از دستیاران این مربی پرتغالی پرت کرد. با این حال در مسیری که سپاهان طی کرده، حضور چهره‌هایی نظیر میگل تکسیرا که شناخت خوبی از سپاهان به کادر جدید داد، آلمیدا، پدرو و پائولو سانتوس نیز اثرگذار بوده است.

در این بین شاید خیلی به ژوائو پدرو که در اینتر، چلسی و رئال مادرید همراه مورینیو بوده، پرداخته نشد؛ مربی‌ای که توانسته به شکل قابل توجهی میزان مصدومیت‌‌های بازیکنان کلیدی که طی سالیان اخیر بارها گریبان سپاهان را گرفته، کاهش بدهد و طلایی پوشان اصفهانی را به یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ از نظر بدنی تبدیل کند؛ تیمی که تا ثانیه‌های پایانی کمتر نشانی از ضعف بدنی در بین بازیکنانش دیده می‌شود.

البته سپاهان امسال مصدومیت‌هایی در طول فصل داشته، اما اگر مقایسه‌ای با تعداد مصدومان این تیم در سال‌های اخیر و امسال داشته باشیم، به شکل بهتری می‌توان به نقش پدرو مربی بدنساز سپاهان پی برد.

دیدگاه‌ها