کد خبر : 1935060 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 19:40 | 34.1K بازدید | 23 دیدگاه

واکنش آرژانتینی‌ها: تعلیق مسی پشت پرده دارد

رسانه‌های آرژانتینی به تعلیق لیونل مسی توسط پاری سن ژرمن واکنش نشان داده و می‌گویند علت این تصمیم باشگاه فرانسوی، اتفاقاتی بوده که در پشت پرده رخ داده است.

واکنش آرژانتینی‌ها: تعلیق مسی پشت پرده دارد

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم پاری سن ژرمن برای به تعلیق درآوردن لیونل مسی به دلیل سفر او به عربستان سعودی در آرژانتین سر و صدای زیادی به پا کرده است. رسانه‌ها و کارشناسان ورزشی این کشور معتقدند در پشت پرده اتفاقاتی رخ داده که هیچ یک از طرفین خواهان علنی شدن آن نیست و اگر نه تنها به دلیل سفر مسی به عربستان بدون اطلاع به باشگاه پاریسی، چنین برخوردی صورت نمی‌گرفت.

1870447

روزنامه آرژانتینی اوله در یک گزارش نوشت: "مسی و پاری سن ژرمن بلافاصله بعد از پایان جام جهانی قطر به صورت غیررسمی گفتند که دو طرف به توافق اصولی رسیده‌اند و تمدید قرارداد او رسما روز 2 مه (دیروز) انجام خواهد شد. در این مدت چه اتفاقاتی افتاده که کار به اینجا کشیده است؟ در دسامبر 2022 بدون شک همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت و تنها مرحله‌ای که برای تمدید قرارداد مسی باقی مانده بود توافق بر سر مسائل مالی بود."

این روزنامه در ادامه یادداشتی که درباره تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی در پی‌اس‌جی منتشر کرد نوشت: "مسی می‌خواست در تیمی بهتر بازی کند تا شانس قهرمانی در چمپیونزلیگ را داشته باشد. حتی دیداری بین لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی و خورخه مسی، پدر لئو، انجام شد اما در آن دو طرف به توافق نرسیدند."

بعد از آن بود که پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان حذف شد و نتایج بعدی این تیم در لیگ یک فرانسه هم وضعیت را بغرنج‌تر کرد. رسانه‌های آرژانتنی در عین حال به فضای پرتنش بین مسی و هواداران فرانسوی در هفته‌های گذشته اشاره کردند. حتی گل‌هایی که مسی زد و پاس گل‌هایی که به کیلیان امباپه داد نتوانست رابطه تخریب‌شده او با هواداران پی‌اس‌جی را ترمیم کند.

1870323

روزنامه آرژانتینی لا ناسیون در این باره نوشت: "در پاریس یک جای کار می‌لنگد. پی‌اس‌جی در مورد نیمار بارها انعطاف نشان داده ولی در مورد لیونل مسی حاضر نیست کوتاه بیاید. تنها توضیح برای این واکنش پی‌اس‌جی شاید عصبانیت آنها از شکست سنگین 3-1 مقابل لوریان در روز یکشنبه باشد. هواداران پاریسی تصمیم گرفته‌اند با مسی قهر کنند و تعلیق او برایشان خبر بدی نخواهد بود. مدیران باشگاه هم از این بابت خوشحال می‌شوند چون دستمزد کمتری به مسی خواهند پرداخت."

دیدگاه‌ها