کد خبر : 1935095 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 22:37 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: بردن را فراموش کرده بودیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از برتری 2-1 مقابل لچه می‌گوید شاگردانش طعم کسب پیروزی را فراموش کرده بودند.

آلگری: بردن را فراموش کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته سی و سوم سری A امشب با نتیجه 2-1 لچه را شکست داد و پس از 4 مسابقه به پیروزی دست پیدا کرد.

در جریان این مسابقه ماتیا دی‌شیلیو از ناحیه زانو مصدوم شد و با برانکارد بیرون رفت که مکس آلگری تایید کرد دچار پارگی رباط صلیبی شده است:

«متاسفانه، ماتیا دچار پارگی رباط شده است. او در فرم خوبی بود، خوب بازی می‌کرد، مطمئنا زمان لازم را برای ریکاوری و بازگشت به بازی خواهد داشت. در این بازی‌ها، باید کار را تمام کنید. باید گل‌های بیشتری به ثمر برسانید، ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما اغلب پاس اشتباه می‌دادیم.»

عملکرد حریف
«لچه واقعا تیم سرسختی است، آن‌ها برای بسیاری از حریفان مشکل ایجاد کرده‌اند و خطر دریافت گل تساوی را احساس می‌کردیم. در دفاع حتی از موقعیت‌هایی که جدی نبود به حریف اجازه نفوذ دادیم و به نظرم باید پیشرفت کنیم.»

1870595

عملکرد تیم
ما به هدر دادن فرصت‌ها ادامه می‌دهیم، هفته گذشته با ساسولو نیز همین کار را انجام دادیم و باید بهتر عمل کنیم، زیرا هر اتفاقی ممکن است در یک بازی بیفتد و نباید موقعیت‌ها را از دست بدهیم.

پایان ناکامی دوشان ولاهوویچ در گلزنی
او یک گل خارق‌العاده به ثمر رساند و فکر می‌کنم در ادامه بازی بهتر هم شد. متأسفانه، او هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بود، زیرا از فیورنتینا آمده بود، جایی که همه چیز برای او خوب پیش می‌رفت، اما هر بازیکنی چنین دوره‌ای را در دوران حرفه‌ای خود دارد. او فقط باید آرام بماند و از آن عبور کند. امیدوارم این بتواند نقطه شروعی برای او و یوونتوس باشد.

برد را فراموش کرده بودیم!
ما تقریباً فراموش کرده بودیم که چگونه یک پیروزی را جشن بگیریم، زیرا یک ماه از پیروزی یووه در یک بازی گذشته بود!

نمایش پل پوگبا
برای اولین بار، دیدم که پل با اعتماد به نفس و در وضعیت خوبی به نظر می‌رسد. من از ابتدای فصل می‌خواستم اینگونه باشد. این یک فصل نفرین‌شده برای او بود. پوگبا در شرایطی نیست که بتواند 90 دقیقه بازی کند و این را می‌داند، اما مهم نیست 60 دقیقه بازی کند یا 30 دقیقه، مهم این است که او با نگرش امروز به میدان بیاید و تعیین‌کننده باشد.

سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
فرقی نمی‌کند که مقابل آتالانتا، میلان، لچه یا کرمونزه بازی کنیم، مهم این است که تعداد مشخصی امتیاز کسب کنیم. فکر می‌کنم اگر 72 یا 73 امتیاز کسب نکنید، بعید است که در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرید. این آخر هفته چند بازی رودرروی مهم وجود خواهد داشت، بنابراین یکشنبه عصر فکر می‌کنم ما می‌دانیم که چه تعداد امتیاز برای لیگ قهرمانان اروپا نیاز خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها