کد خبر : 1935100 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 23:10 | 18.1K بازدید | 6 دیدگاه

چالش مانکن آلیسون: فن‌دایک لیورپول را نجات داد

ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، در دقایق ابتدایی بازی امشب مقابل فولام با یک تکل به موقع دروازه تیمش را از خطر باز شدن زودهنگام نجات داد.

چالش مانکن آلیسون: فن‌دایک لیورپول را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با کسب 4 برد متوالی به وضعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر سر و سامان بخشیده و امیدوار است که فصل را با کسب سهمیه اروپایی به پایان برساند. این تیم امشب در دیداری از هفته بیست و هشتم میزبان فولام است و در صورت پیروزی می‌تواند فاصله خود با یونایتد را که در مکان چهارم حضور دارد به 3 امتیاز کاهش دهد.

شاگردان یورگن کلوپ در ابتدای بازی امشب با حملات خطرناک تیم فولام مواجه شدند و اگر درخشش ویرژیل فن دایک و آلیسون بکر نبود، دروازه آنها در همان 15 دقیقه نخست کار باز می‌شد.

اولین خطر جدی روی دروازه لیورپول را در دقیقه 5 شاهد بودیم؛ جایی که هری ویلسون از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و در حالی که بکر فقط یک تماشاگر بود با یک پاس کوتاه توپ را به دهانه دروازه فرستاد؛ جایی که کارلوس وینیسیوس منتظر باز کردن دروازه خالی بود.

1870602

در این لحظه بود که فن‌دایک از راه رسید و با یک تکل بلند و به موقع، درست لحظاتی قبل از اینکه توپ به مهاجم فولام برسد، آن را راهی کرنر کرد و دروازه تیمش را از خطر باز شدن زودهنگام نجات داد. وینیسیوس 10 دقیقه بعد در موقعیتی تک به تک باز هم فرصت گلزنی داشت که این بار بکر شوت او را راهی کرنر کرد.

دیدگاه‌ها