کد خبر : 1935103 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 23:23 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

بدشانسی سیتی: بهترین موقعیتی که گل نشد (عکس)

رودری، هافبک منچسترسیتی، در مسابقه با وستهم فاصله بسیار کمی با گلزنی داشت.

بدشانسی سیتی: بهترین موقعیتی که گل نشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در مسابقه هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس مقابل وستهم به میدان رفته که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل دنبال می‌شود.

منچسترسیتی درحالی‌که در هفته‌های اخیر مقابل حریفان خیلی زود به گل می‌رسید و نبض بازی را در دست می‌گرفت، امشب با بدشانسی بزرگی نتوانست از حریفش پیش بیفتد.

در دقیقه 32 مسابقه تیرک دروازه وستهم را نجات داد و مانع از پیش افتادن منچسترسیتی شد. پاس‌کاری رودری و ارلینگ هالند موقعیت خطرناک گلزنی را ایجاد کرد.

هافبک اسپانیایی از ابتدا نقش اصلی ایجاد چنین موقعیت خطرناکی بود. او در میانه میدان توپ را در اختیار داشت که چند قدم پیش رفت و پس از پاس‌کاری با هالند، میان مدافعان وستهم به توپ رسید و در نزدیکی محوطه جریمه درحالی‌که تعادل کافی نداشت به توپ ضربه زد.

1870611

ضربه پای راست رودری که مدافع وستهم سعی داشت او را متوقف کند به تیرک عمودی برخورد کرد و در امتداد خط دروازه زمین را طی کرد تا به ضربه دروازه تبدیل شود. پپ گواردیولا و شاگردان طی لحظات عبور توپ از کنار خط دروازه پس از برخورد به تیرک هیجان بالایی را تجربه کردند، اما نهایتا تغییری در نتیجه بازی ایجاد نشد‌.

1870609

دیدگاه‌ها