کد خبر : 1935106 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 23:31 | 14.3K بازدید | 12 دیدگاه

نونیز از هیچ برای صلاح پنالتی ساخت (عکس)

محمد صلاح روی یک ضربه پنالتی که با هوشیاری داروین نونیز به دست آمد، تک گل لیورپول را در نیمه اول بازی با فولام به ثمر رساند.

نونیز از هیچ برای صلاح پنالتی ساخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم حملات خطرناک و بازی بسیار خوب فولام در نیمه اول بازی امشب مقابل لیورپول این شاگردان یورگن کلوپ بودند که موفق به زدن یک گل شدند. این گل را محمد صلاح از روی یک ضربه پنالتی که داروین نونیز آن را با هوشیاری گرفت به ثمر رساند.

در دقیقه 38 بازی توسین آدارابیو مقابل محوطه جریمه فولام توپ را به عیسی دیوپ پاس داد، اما این مدافع فرانسوی به جای دور کردن سریع توپ به قدری تعلل کرد تا یک موقعیت بسیار معمولی را به ضربه پنالتی برای تیم حریف تبدیل کند.

1870617

داروین نونیز زمانی که متوجه شد دیوپ در پاس دادن دچار تردید شده و مقصدی برای توپ در نظر ندارد به سمت او خیز برداشت و در حالی که مدافع فرانسوی را غافلگیر کرده بود، او را مجبور به انجام خطای پنالتی کرد. داور بلافاصله بعد از برهم خوردن تعادل مهاجم اروگوئه‌ای به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.

محمد صلاح پشت این ضربه ایستاد و با شوتی محکم به وسط دروازه آن را تبدیل به گل کرد تا برای هفتمین بازی متوالی در آنفلید گل بزند. مهاجم مصری لیورپول طی 11 بازی اخیر 10 گل به ثمر رسانده و با 17 گل در مجموع 33 بازی این فصل، چهارمین گلزن برتر لیگ برتر به حساب می‌آید.

1870619
ویدئو: 299620

دیدگاه‌ها