کد خبر : 1935107 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 23:29 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

هفته خوب ستاره میلان تکمیل نشد! (عکس)

الکسیس ساله‌ماکرز، وینگر بلژیکی میلان، در دیدار امشب تیمش مقابل کرمونزه گلزنی کرد، اما گل او آفساید اعلام شد.

هفته خوب ستاره میلان تکمیل نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در هفته سی و سوم سری آ در یک بازی حساس برای روسونری به مصاف کرمونزه رفته است.

میلان در سن‌سیرو در حالی بازی با حریفش را آغاز کرد که در صورت پیروزی می‌تواند با اینتر هم‌امتیاز شود و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه پنجم جدول سری آ قرار خواهد گرفت. به همین علت است که این بازی در تلاش تیم پیولی برای کسب سهمیه اهمیت بالایی دارد.

میلان که در خانه‌اش به میدان رفته بود بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 11 توپ را وارد دروازه کرمونزه کرد، اما این گل توسط تیم داوری مردود شد تا بازی دو تیم جنجالی آغاز شود.

الکسیس ساله‌ماکرز، وینگر بلژیکی میلان، برای رسیدن به پاسی که از بالای سر مدافعان کرمونزه ارسال شده بود استارت زد و با ضربه‌ای ساده توپ را به تور دروازه این تیم چسباند. اما خوشحالی میلانی‌ها کوتاه بود، چرا که بازیکنان روسونری متوجه شدند صحنه گل توسط VAR در حال بررسی است.

1870621
1870622

این بررسی چندان طولانی نبود و چند ثانیه بعد داور که از طریق هدفون به نظر اتاق داوری ویدیویی گوش می‌داد در سوت خود دمید و اعلام کرد بازیکن میلان در آفساید بوده و توپ باید در اختیار کرمونزه قرار بگیرد. ساله‌ماکرز نتوانسته بود برای رسیدن به توپ ارسالی پی‌یر کالولوی فرانسوی زمان‌بندی درستی داشته باشد.

1870623
1870624

نیمه اول دیدار میلان مقابل کرمونزه در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که اینتر، حریف همشهری روسونری، در دیدار با هلاس ورونا نیمه اول را با برتری 3-0 به پایان برد.

ساله‌ماکرز، در دیدار میلان مقابل رم گل تساوی روسونری را در دقیقه 97 به ثمر رساند تا مهمترین نقش را در فرار تیمش از شکست در آن مسابقه بازی کند. او اگر امشب هم موفق به گلزنی مقابل کرمونزه می‌شد هفته خوب خود را تکمیل می‌کرد که بخت با او یار نبود و گلی که به ثمر رساند مردود شد.

دیدگاه‌ها