کد خبر : 1935109 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 23:34 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

برتری عجیب سیتی در نیمه‌ اول: چطور گل نزدید!

اگرچه تقابل منچسترسیتی و وستهام در نیمه اول بدون گل به پایان رسید، اما این بازی یک‌طرفه می‌تواند نوید گل برای شاگردان پپ داشته باشد.

برتری عجیب سیتی در نیمه‌ اول: چطور گل نزدید!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ برتر، منچسترسیتی که برای تصاحب صدر جدول تلاش می‌کند به مصاف وستهام رفت.

شاگردان پپ گواردیولا برای رسیدن به گل، لحظه‌شماری می‌کردند و یک بازی تهاجمی را ارائه دادند که البته تلاش‌های آبی آسمانی پوشان در ۴۵ دقیقه نخست بی‌نتیجه ماند، اما آنها می‌توانند امیدوار به شکستن مقاومت وستهام باشند.

در نیمه نخست منچستر سیتی هشتاد درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و هشت شوت به سمت دروازه حریف زد که البته از دقت کافی برخوردار نبودند و تنها دو تا از آنها در چارچوب قرار گرفت و این درحالی بود که وستهام سه بار به سمت دروازه سیتی شوت زد.

سیتی در نیمه نخست سه شانس بزرگ گلزنی را از دست داد و البته بازی رو به جلوی آنها منجر به خلق یک موقعیت برای وستهام شد. شاگردان پپ در نیمه اول آمار پاس خیره‌کننده‌ای را به ثبت رساندند و ۳۷۴ پاس با دقت ۹۱ درصد به همدیگر دادند و این درحالی بود که تعداد پاس‌های وستهام تنها هفتاد تا بود که با فشار بازیکنان سیتی دقت آنها به هفتاد درصد هم نمی‌رسید.

باید دید این بازی یک‌طرفه در نهایت به کام شاگردان گواردیولا به پایان می‌رسد یا خیر.

دیدگاه‌ها