کد خبر : 1935130 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 01:02 | 12.1K بازدید | 4 دیدگاه

هندرسون: کافی است به جدول نگاه کنید!

ناامیدی کاپیتان لیورپول به کسب سهمیه

به عقیده جردن هندرسون لیورپول شانس زیادی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده ندارد.

ناامیدی کاپیتان لیورپول به کسب سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با تک گل محمد صلاح (پنالتی) از سد فولام گذشت تا به پنجمین برد پیاپی خود دست یابد. جردن هندرسون، کاپیتان سرخ پوشان در پایان این دیدار تاکید کرد که تیمش با وجود چنین شرایط خوبی شانس زیادی برای قرار گرفتن در بین 4 تیم برتر و کسب سهمیه چمپیونزلیگ را ندارد.

به عقیده او با توجه به شرایط جدول امکان چنین اتفاقی بسیار ضعیف است: "کافی است به جدول و تیم های بالاتر از ما نگاه کنید. متوجه خواهید شد که چه تیم های خوب و آماده ای هستند که فاصله زیادی هم ایجاد کرده اند. در چنین شرایطی من نسبت به پایان فصل به عنون یکی از 4 تیم برتر تردید دارم. "

1870702

کاپیتان لیورپول در مورد روند پیروزی های متوالی تیمش گفت: "کسب پیروزی در لیگ برتر همواره دشوار است و پیروز شدن در 5 بازی متوالی روند خیلی خوبی برای ما محسوب می شود. ما در این مقطع ثبات بیشتری از خود به نمایش گذاشته ایم که باید آن را تا پایان این فصل و فصل آینده ادامه دهیم."

هندرسون وعده یک تیم قدرتمندتر را برای فصل آینده داد: "ما باید فقط روی خود و سطح عملکردمان تمرکز کنیم. امیدوارم زمانی که بعد از تابستان برمی گردیم ثبات و قدرت بیشتری داشته باشیم."

دیدگاه‌ها