کد خبر : 1935133 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 01:20 | 3.9K بازدید | 3 دیدگاه

اینزاگی: رقابت با میلان سخت است، نباید متوقف شویم

سرمربی اینتر می گوید که تقویم این تیم در انتهای فصل بسیار فشرده و پیچیده است.

اینزاگی: رقابت با میلان سخت است، نباید متوقف شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر موفق شد در دیداری یک طرفه با 6 گل هلاس ورونا را در هم کوبیده و هواداران این تیم به دیدارهای بعدی و بخصوص نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر میلان امیدوار شوند. هر چند که افعی ها باید ابتدا در دیداری حساس به مصاف رم بروند.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پس از پیروزی پر گل برابر هلاس ورونا گفت: ما در موقعیت خوبی هستیم، خوب بازی میکنیم و خوب نتیجه می گیریم. بازیکنان مهم تیم بازگشته‌اند و نتایج خوب هم همراه آن آمده است. حالا ما به یک بازی عالی در رم نیاز داریم. ما باید هر 4 روز بازی کنیم. تقویم ما خیلی ساده نیست، اما مشکلات در اطراف ما وجود دارد. برنامه ما برای پایان فصل فشرده است، اما الان از شرایط راضی هستیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا آچربی همیشه در ترکیب اصلی حضور دارد، گفت: من مدت زیادی است که فرانچسکو را می شناسم. او تمرکز بسیار بالایی دارد و موفق می شود این تمرکز را برای چندین بازی حفظ کند. یکشنبه (برابر لاتزیو) او اشتباه کرد، امشب بین دو بازیکن شک داشتم. از بین او و باستونی، آچربی را ترجیح دادم.

1838763

وی ادامه داد: تیم هرگز تسلیم نشده است، وگرنه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام حذفی ایتالیا حضور نداشتیم. اما قطعا باید در جمع 4 تیم برتر لیگ قرار بگیریم. رقابت با میلان همیشه سخت است، قضاوت ها به سرعت هر 3 روز یکبار تغییر می کنند. ما باید به همین روش کار کنیم، باید ادامه بدهیم، نباید متوقف شویم. نگاه کنید از اول آپریل چند بار بازی کرده‌ایم.

اینزاگی که برای یکصدمین بار روی نیمکت اینتر نشسته بود، در واکنش به این موضوع که آیا امیدوار است 100 بازی دیگر مربی نراتزوری باشد گفت: من در دوران بازیگری ۳۵۰ بازی پشت سر هم انجام داده ام، امیدوارم در عرصه مربیگری نیز این اتفاق رخ دهد.

او در پایان و درباره اینکه اینتر در بازی های مشابه با هلاس ورونا به پیروزی نرسیده، گفت: دقیقا! ما در بازی‌هایی که از این بهتر بودیم، امتیازی کسب نکردیم. الان فقط باید تمرکز کنیم و کار کنیم.

دیدگاه‌ها