کد خبر : 1935152 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 10:00 | 34.3K بازدید | 6 دیدگاه

قعر جدول و گلزن ایرانی، اصلا بهم نمی‌آیند!(عکس)

ستاره ایرانی السیلیه نقش اول پیروزی مهم تیمش در راه بقا در لیگ ستارگان را داشت.

قعر جدول و گلزن ایرانی، اصلا بهم نمی‌آیند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، السیلیه در حالی موفق به کسب دو پیروزی پیاپی در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ ستارگان قطر شد و ۶ امتیاز از جدال با الاهلی و المرخیه گرفت که مهرداد محمدی چهره اول این دو بازی بود و توانست یک پاس گل بدهد و دو گل بزند تا حالا فقط یک امتیاز با منطقه امن و بقا فاصله داشته باشند.

تیم فوتبال السیلیه در شرایطی می‌تواند هفته آینده بقای خود را قطعی کند که حداقل یک امتیاز در جدال دشوار مقابل الوکره بگیرد و ام‌صلال در دیدار برابر قطر اس. سی مغلوب شود یا در حالت دوم، به پیروزی دست پیدا کند و بدون دردسر از سقوط فرار کند.

1870767

اما با وجود این شرایط بحرانی و پُراسترس در السیلیه، مهرداد محمدی عملکرد کاملا متفاوتی نسبت به تیم قعرنشین لیگ ستارگان قطر داشته و توانسته در ۱۴ بازی با پیراهن این تیم ۸ گل به ثمر رساند، یک پاس گل بدهد و دو پنالتی بگیرد تا نمایش او در حد یک تیم مدعی قهرمانی باشد، نه گزینه سقوط به دسته پایین‌تر!

مهرداد محمدی که پیش از انتقال قرضی به السیلیه عضو تیم العربی بود و در دو مسابقه در ابتدای فصل برای این تیم یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، امیدوار است با عملکرد درخشان‌اش در این فصل، سال آینده در باشگاه بهتری بازی کند؛ ضمن اینکه او احتمال دارد به العربی برگردد و برای این تیم که سهمیه لیگ قهرمانان گرفته، به میدان برود.

دیدگاه‌ها