کد خبر : 1935159 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 09:38 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

لگد به در و دیوار: خشم کاپیتان لاتزیو از تعویض!

چیرو ایموبیله، کاپیتان لاتزیو، از تصمیم مائوریتزیو ساری برای تعویضش بسیار عصبانی شد و این عصبانیت را روی نیمکت نشان داد.

 لگد به در و دیوار: خشم کاپیتان لاتزیو از تعویض!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این پیروزی اهمیت بسیار هم برای لاتزیو و هم برای ناپولی داشت چون در صورتی که این تیم در این بازی به پیروزی نمی‌رسید، ناپولی می‌توانست جشن قهرمانی‌اش را برپا کند اما این اتفاق رخ نداد. 

ایموبیله یکی از بازیکنانی بود که در این دیدار در ترکیب اصلی ناپولی به میدان رفت اما در دقیقه 68 و با صلاحدید ساری جایش را به پدر داد و این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیتش شد.

1870778

این مهاجم 33 ساله نتوانست در این بازی درخشان ظاهر شود و تاثیر خاصی در جریان بازی نداشت اما امیدوار بود که با ادامه حضورش در زمین بتواند به تیمش کمک کند. 

او در طول این فصل با مصدومیت‌هایی جزئی درگیر بوده و ماه گذشته هم در خیابان‌های رم تصادف کرد که باعث شد از ناحیه دست و دنده دچار مشکل شود و به صورت کلی فصل خوبی را سپری نکرده است. 

تصاویر تلویزیونی به خوبی نشان دادند که او پس از تعویض به سمت نیمکت رفت و از این اتفاق اصلا راضی نبود. همین باعث شد که لگدی به وسایلی که روی نیمکت مقابلش قرار داشت بزند و چند ناسزا بدهد که شاید برای او دردسرساز شود.

دیدگاه‌ها