کد خبر : 1935171 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 10:50 | 13.5K بازدید | 11 دیدگاه

تن‌هاخ: نمی‌دانم چقدر می‌توانم هزینه کنم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید از این که تا چه میزان می‌تواند برای خرید بازیکن در تابستان هزینه کند خبر ندارد.

تن‌هاخ: نمی‌دانم چقدر می‌توانم هزینه کنم

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتقال مالکیت باشگاه منچستریونایتد در چند ماه اخیر ادامه داشته اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده و گلیزرها همچنان مالکیت این باشگاه را برعهده دارند. 

ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی این باشگاه،  در ماه نوامبر به تن‌هاخ گفته بود که بودجه بیشتری برای خرید بازیکنان مدنظرش با حضور مالکان جدید در اختیار خواهد داشت اما به فروش نرفتن این باشگاه باعث شده که شرایط برای او هم دشوار شود. 

منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب مهاجم دارد و هری کین یکی از گزینه‌های مدنظر این باشگاه است که قیمت نسبتا بالایی هم دارد و اگر شیاطین سرخ دیر اقدام کنند، شاید باشگاه‌های دیگر در جذب او پیش قدم شوند.

1869891

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بودجه‌ای که برای خرید بازیکن در اختیار دارد اظهار داشت: «نمی‌دانم میزان این بودجه چقدر است. تنها چیزی که می‌دانم این است که منچستریونایتد یکی از بزرگترین باشگاه‌ها در دنیا است.

اما شما در هر حال نیاز به بودجه کافی دارید تا بتوانید تیمی را بسازید چون این سطح بازیکنان تیم است که در نهایت مشخص می‌کند که شما موفق خواهید بود یا خیر. بازیکنان که سطح بالایی داشته باشند هم نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارند.

من همین حالا هم کاملا می‌دانم که چه می‌خواهم اما همه چیز به من بستگی ندارد. مسئله این است که چه افرادی در این باشگاه حضور دارند. تمرکز من روی بهبود شرایط تیم است و دوست دارم این تیم مسیر پیشرفت را طی کند.»

دیدگاه‌ها