کد خبر : 1935177 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 11:10 | 27K بازدید | 18 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: مسی به بارسا نزدیک می‌شود

بحث بازگشت لیونل مسی به لالیگا و حضور دوباره در بارسلونا، پیوستن جود بلینگام به رئال و پیروزی پرگل اتلتیکو مادرید تیتر یک امروز روزنامه‌های اسپانیا را به خود اختصاص داده است.

روزنامه‌های اسپانیا: مسی به بارسا نزدیک می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سوژه داغ این روزهای لالیگا به غیر از گام‌های پایانی بارسلونا برای فتح عنوان قهرمانی لالیگا، شایعه بازگشت کاپیتان آرژانتینی است.

لیونل مسی در تابستان امسال به پایان قرارداد 2 ساله با پاری سن ژرمن می‌رسد. پس از جریمه اخیر انضباطی و دو جلسه محرومیت از سوی باشگاه فرانسوی برای این بازیکن، گفته می‌شود او بیش از گذشته تمایلی برای تمدید قراردادش ندارد.

روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا از عناوین مختلفی در صفحات نخست بهره گرفته‌اند:

1870800

روزنامه مارکا از تصویر جود بلینگام، بازیکن دورتموند در صفحه نخست استفاده کرده و با عنوان "معامله انجام شد" تایید کرد این بازیکن انگلیسی قرار است به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معرفی شود.
همچنین دیگر تیتر روی جلد یک این روزنامه به کارلوس ساینز، راننده اسپانیایی فرمول 1 اختصاص یافته که می‌گوید:"دومین بردم را می‌خواهم، سی و چهارمین قهرمانی در اسپانیا."

1870801

نشریه آ‌اس تیتر اصلی‌اش را به پیروزی پرگل اتلتیکو مادرید مقابل کادیز اختصاص داده و تیتر زده:"زندگی به رنگ صورتی". شاگردان دیه‌گو سیمئونه با این پیروزی به رتبه دوم جدول صعود کردند و بالاتر از رئال قرار گرفتند.

1870798

روزنامه موندودیپورتیوو روی جلد امروز تایید کرد که تیم بسکتبال بارسلونا با شکست دادن زالگیریس در بازی سوم به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافته است.
همچنین این روزنامه هم تایید کرده که جود بلینگام با رئال مادرید به توافق رسیده؛ پیروزی اتلتیکو مادرید آن‌ها را به رده دوم جدول لالیگا رسانده و اینکه دکو، بازیکن اسبق بارسلونا می‌تواند جایگزین متئو آلمانی باشد.

1870799

"مسی به بارسا نزدیک می‌شود" صفحه یک امروز روزنامه اسپورت است؛ این روزنامه توضیح داده که چنین اتفاقی پس از اینکه ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت فصل آینده را در PSG ادامه ندهد، نهایی می‎ شود.

دیدگاه‌ها