کد خبر : 1935197 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 12:52 | 10.3K بازدید | 2 دیدگاه

حمله مربی مونزا به مورینیو: چنین رفتاری ندیده‌ام!

رافائله پالادینو، سرمربی مونزا، به شدت از رفتارهای ژوزه مورینیو و اعضای نیمکت رم و اعتراض آنها به داور عصبانی است.

حمله مربی مونزا به مورینیو: چنین رفتاری ندیده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ ایتالیا به مصاف مونزا رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

مورینیو که در چند ماه اخیر بارها با داوران ایتالیایی درگیر شده، این بار هم به شدت از عملکرد دنیله چیفی در زمین ناراضی بود و بارها و بارها در طول مسابقه به او اعتراض کرد.

این مربی پرتغالی همچنین پس از پایان بازی به شدت به این داور حمله کرد و او را بدترین داوری توصیف کرد که در طول دوران مربیگری‌اش دیده و فاش کرد که میکروفونی مخفی داشته که همه چیز را در کنار زمین ضبط کرده است. 

1870839

اما پالادینو نظر متفاوتی در این باره داشت و پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «من از داور عصبانی نیستم. از نظر من، او یکی از بهترین داورانی بود که این فصل داشتیم. من فکر می‌کنم او هیچ اشتباهی انجام نداد.»

این مربی ایتالیایی با اشاره به دلیل عصبانیتش کنار زمین اظهار داشت: «من از داور چهارم عصبانی بودم چون تا به حال ندیده بودم که نیمکت حریف این قدر اعتراض کند و چنین چیزی باورنکردنی بود. من از تماشای آنها بیشتر انرژی سوزاندم تا از تمرکزی که روی تیم خودم داشتم. کاری که آنها امروز کردند واقعا زشت بود. من از داور چهارم عصبانی بودم. داور وسط عالی بود. من به او به خاطر قضاوت خوبی که داشت تبریک می‌گویم.»

دیدگاه‌ها