کد خبر : 1935216 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 14:24 | 50.7K بازدید | 22 دیدگاه

این تیم مقابل مدعیان شیر می‌شود

به یک دلیل پیکان می‌تواند پرسپولیس را متوقف کند!

پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر مقابل مدعیان قهرمانی نه شکست خورد و نه گلی دریافت کرد.

به یک دلیل پیکان می‌تواند پرسپولیس را متوقف کند!

به گزارش "ورزش سه"، جوان‌ترین تیم لیگ برتر بیست و دوم در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که طرفداران استقلال و سپاهان در انتظار متوقف کردن سرخپوشان توسط شاگردان مجتبی حسینی هستند.

استقلال و سپاهان که خودشان تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر در کورس رقابت از پرسپولیس عقب افتاده‌اند، انتظار کسب نتیجه خوب مقابل پرسپولیس از پیکان را دارند.

در شرایطی که پیکانی‌ها حواشی زیادی را در روزهای گذشته و در آستانه بازی با پرسپولیس تجربه کرده‌اند، اما مجتبی حسینی و شاگردانش انگیزه زیادی برای مسابقه روز شنبه دارند. آنها با عبور از مشکلات مالی و اعتصاب حالا حق میزبانی در ورزشگاه خانگی خود (انقلاب کرج یا پاس قوامین) را هم ندارند و با سخت‌ترین شرایط ممکن مقابل صدرنشین لیگ قرار خواهند گرفت.

1856409

در چنین شرایطی اما موضوعی که احتمال نتیجه‌گیری پیکان مقابل پرسپولیس را افزایش می‌دهد، عملکرد خوب این تیم مقابل سه تیم مدعی در نیم فصل اول است. خودروسازان در نیم فصل اول لیگ برتر از هیچ‌کدام از سه مدعی قهرمانی شکست نخوردند و حتی گلی نیز دریافت نکردند.

پیکان در نیم فصل اول با استقلال در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسید؛ سپس شاگردان مجتبی حسینی در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را با همین نتیجه متوقف کردند و در نهایت در ورزشگاه انقلاب کرج سپاهان را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.

پیکان اگرچه این فصل با بدشانسی امتیازات زیادی را از دست داده، اما نشان داده که در بازی‌های بزرگ عملکرد بهتری بر جای می‌گذارد. همین مسئله است که شانس موفقیت آنها مقابل پرسپولیس و بعد سپاهان در دو هفته پیش رو را افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها