کد خبر : 1935217 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 14:29 | 20.4K بازدید | 7 دیدگاه

محمد محبی: من ستاره می‌مانم (عکس)

تلاش محمد محبی بعد از بازی با پارس جنوبی در تمرینات استقلال از نگاه عکاس این باشگاه پنهان نمانده است.

محمد محبی: من ستاره می‌مانم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی در نیمه نخست بازی با پارس جنوبی دور از محمد محبی همیشگی بود. او بعد از دست دادن ضربه پنالتی آنقدر احساسی فوتبال بازی کرد که در بین دو نیمه ریکاردو ساپینتو تصمیم به تعویض او گرفت. به طور حتم تصمیم ریکاردو ساپینتو برای تعویض محمد محبی درس‌های زیادی برای این بازیکن داشت. اینکه در هر بازی ممکن است یک موقعیت خوب گلزنی را از دست دهد و درست در همان لحظه باید ریکاوری کند و به بازی برگردد، نه اینکه از دست دادن این موقعیت موجب تخریب روحیه او و بازی ضعیفش در ادامه شود.

ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با پارس جنوبی در این باره با محمد محبی صحبت کرد. سرمربی تیم استقلال که در زمان بازی مهاجم بوده، تجربیاتش را به این بازیکن بوشهری انتقال داد تا بازی بعد از دست دادن ضربه پنالتی برای محمد محبی تکرار نشود. محمد محبی که از نظر اخلاقی هم یک بازیکن فروتن و البته سختکوش است، بعد از توصیه‌های سرمربی پرتغالی سعی کرد، در تمرینات همان‌طور بازی کند که درخواست سرمربی است. تلاش محمد محبی بعد از بازی با پارس جنوبی در تمرینات استقلال از نگاه عکاس این باشگاه پنهان نمانده است. این تصاویر نشان می‌دهد محمد محبی می‌خواهد ستاره استقلال باقی بماند.

1870867

محمد محبی به همان محمد محبی پیش از دربی برمی‌گردد، در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جام حذفی به طور حتم او و استقلال اتفاقات خوبی را تجربه خواهند کرد. اتفاقاتی که ممکن است منجر به کسب جام هم شود.

1870866

دیدگاه‌ها