کد خبر : 1935218 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 15:00 | 28.4K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای ال‌چیرینگیتو

واکنش رئال به اخبار توافق با بلینگام و دورتموند

دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو، جوزپ پِدرِرول به نقل از یک منبع موثق از باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که این باشگاه هنوز به هیچ توافقی، نه با جود بلینگام و نه باشگاه دورتموند، نرسیده است.

واکنش رئال به اخبار توافق با بلینگام و دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های حال حاضر فوتبال اروپاست. درحالی‌که به نظر می‌رسد سیتی و لیورپول از مسابقه برای جذب او کنار کشیده‌اند، رئال مادرید همچنان برای جذب این پدیده انگلیسی در تلاش است.

1851422

روز گذشته مارکا در خبری اختصاصی اعلام کرد که رئال مادرید با جود بلینگام به توافق قطعی رسیده و با باشگاه دورتموند نیز توافقات اولیه بر سر این انتقال صورت گرفته و ستاره انگلیسی پس از پایان بوندسلیگا با قراردادی تا سال 2029 راهی رئال خواهد شد. این خبر سپس به تایید فابریتزیو رومانو و دیگر منابع معتبر فوتبال اروپا نیز رسید.

1870865

با این حال شب گذشته جوزپ پِدرِرول در ال‌چیرینگیتو ادعایی دیگر را مطرح کرد. پِدرِرول گفت که از باشگاه رئال مادرید به من اطلاع داده‌اند که این اخبار و گمانه‌زنی‌ها صحت ندارند و هیچ توافقی با بلینگام صورت نگرفته و با باشگاه دورتموند نیز گفت‌وگوها وارد مرحله نهایی نشده است. پِدرِرول گفت که در باشگاه رئال مادرید اطمینان دارند که دورتموند بدون توجه به رابطه دوستانه با رئال، بلینگام را به بالاترین پیشنهاد خواهد فروخت؛ مگر اینگه بلینگام خودش اصرار کند که تنها برای رئال بازی خواهد کرد. مجری معروف ال‌چیرینگیتو گفت که رئال نه تنها کار در مورد بلینگام را تمام نکرده که حتی ممکن است به‌زودی چلسی و پی اس جی نیز برای جذب ستاره انگلیسی اقدامی جدی انجام دهند.

دیدگاه‌ها