کد خبر : 1935220 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 14:38 | 16.9K بازدید | 2 دیدگاه

دعوت اسطوره بتیس از ژاوی وسط مسابقه!

خواکین در تلاش است تا ژاوی را برای حضور در بازی بزرگداشت خود راضی کند. این مسابقه 6 یا 7 ژوئن و بلافاصله پس از پایان لالیگا برگزار خواهد شد.

دعوت اسطوره بتیس از ژاوی وسط مسابقه!

به گزارش "ورزش سه"، قبل از بازی شنبه گذشته بین بارسلونا و بتیس تصویری به نمایش درآمد که خیلی‌ها را کنجکاو کرد.
ژاوی، مربی بارسا با خواکین، کاپیتان بتیس، در تونل منتهی به زمین گفت‌وگویی داشت که خیلی طولانی‌تر از احوالپرسی‌های مرسوم بود.
حالا محتوای گفت‌وگوی این دو -که در تیم ملی اسپانیا با هم همبازی بودند- فاش شده است. خواکین در تدارک برگزاری بازی بزرگداشت خودش است که احتمالا 6 یا 7 ژوئن و بلافاصله بعد از پایان لالیگا برگزار خواهد شد.

ستاره کهنه‌کار بتیس در تلاش است تا بازیکنان معروفی که با آنها همبازی یا رقیب بوده را برای این مسابقه دعوت کند و در گفت‌وگوی طولانی‌ای که با ژاوی داشت، سعی کرد او را برای حضور در این دیدار قانع کند.
خواکین در تصاویری که پخش شد، به ژاوی می‌گوید: «ببین می‌تونی بیای؟» و ژاوی پاسخ می‌دهد: «امیدوارم، ولی قراره به ژاپن بریم. هفتم بود دیگه، درسته؟» هافبک بتیس می‌گوید: «ششم یا هفتم» و ژاوی می‌پرسد: «ما هفتم پرواز داریم. ولی باید بازی کنم؟» کاپیتان بتیس تاکید می‌کند: «معلومه، ده یا پونزده دقیقه. بهت زنگ می‌زنم.»

1870872

خواکین بعد از بازی بزرگداشتش، کفش‌ها را می‌آویزد و به هیات مدیره بتیس ملحق خواهد شد، اما سمت او هنوز مشخص نشده است. 
او امروز در یک بازی مهم دیگر حضور خواهد داشت، این بار در سن مامس و برابر اتلتیک بیلبائو. البته حضور او در زمین قطعی نیست ولی دست‌کم در حاشیه بازی می‌تواند ستاره‌های بیشتری را برای بازی خداحافظی‌اش شکار کند.

دیدگاه‌ها