کد خبر : 1935234 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 15:43 | 62.3K بازدید | 17 دیدگاه

فردیناند: رونالدو را با چکش خواهم زد!

ریو فردیناند، کریستیانو رونالدو را تهدید کرد که اگر بازنشسته شود و بدنش دیگر آماده نباشد، او را با چکش خواهد زد! و همچنین گفت عضلات شکم رونالدو تا مدت زیادی به همین شکل خواهد ماند.

فردیناند: رونالدو را با چکش خواهم زد!

به گزارش "ورزش سه"، فردیناند که با رونالدو در منچستریونایتد همبازی بوده، گفت اگر رونالدو بعد از آویختن کفش‌ها اجازه دهد بدن روی فرمش از شکل بیفتد، او را مسخره خواهد کرد.
این دو بین سال‌های 2003 تا 2009 در 221 بازی در یونایتد کنار هم به زمین رفتند و با هم سه بار لیگ برتر را فتح کردند.
فردیناند یک قسمت از پادکستش را به این اختصاص داد که کدام فوتبالیست‌ها بعد از بازنشستگی ظاهر خود را بهتر کرده‌اند و کدامیک برعکس، ظاهر بدتری پیدا کرده‌اند. 

وقتی حرف از رونالدو به میان آمد، فردیناند گفت سر و وضع رونالدو بعد از آویختن کفش‌ها هیچ تغییری نخواهد کرد: «قرار نیست او عوض شود. با شناختی که از کریستیانو دارم و می‌دانم چقدر مغرور است و چقدر عاشق ظاهر خوبش است و چقدر می‌خواهد درجه یک به نظر برسد، تغییر زیادی در او اتفاق نخواهد افتاد.»

1870892

وقتی از مدافع سابق تیم ملی انگلیس پرسیده شد هیچوقت ممکن است رونالدو از این فرم عالی‌اش دور شود، تاکید کرد: «آه، نه. با چوب می‌زنمش! راستش فکر نمی‌کنم اجازه دهد این اتفاق بیفتد. من با چوب می‌زنمش، با چکش می‌زنمش.»

او ادامه داد: «آه، خدایا، حاضرم یک عالمه پول بدهم تا او را ببینم که دستش را روی شکمش گذاشته و دارد نوشیدنی می‌خورد.»
گفته می‌شود رونالدوی 38 ساله آماده است تا از النصر عربستان برود و چالش جدیدی پیدا کند. او در دوازده بازی در لیگ عربستان دوازده گل زده است.

دیدگاه‌ها