کد خبر : 1935248 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 17:25 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

آن شغل برای من نبود

مارکو سیلوا باعث شد قید مربیگری را بزنم

هورلیو گومز، گلر برزیلی سابق تاتنهام و واتفورد، پس از کار با مارکو سیلوا به این اطمینان رسید که برای مربیگری ساخته نشده است.

مارکو سیلوا باعث شد قید مربیگری را بزنم

به گزارش "ورزش سه"، هورلیو گومز که در سال 2020 به کار خود در واتفورد و لیگ برتر پایان داد و یک سال بعد نیز از فوتبال بازنشسته شد، در فصل 18-2017 زیر نظر مارکو سیلوا در واتفورد بازی کرد و همین مربی باعث شد او قید ورود به دنیای مربیان را بزند. دروازه‌بان سابق برزیلی که بین سال‌های 2008 تا 2020 برای تاتنهام و واتفورد بازی کرد، از سرمربی پرتغالی تمجید کرد و یادآور شد که قصد داشت مربی شود، اما مارکو سیلوا (مربی فعلی فولام) باعث شد نظرش تغییر کند.

1870921

گومز گفت: «با سیلوا صحبت کردم و متوجه شدم که ساعت 7 صبح به کمپ تمرینی می‌آید و ساعت 5 بعد از ظهر می‌رود. تقریبا هر روز! او نیاز داشت که بازی‌های دیگر را تماشا کند و همچنین برای تمرین روز بعد آماده شود. با خودم فکر کردم این شغل برای من نیست. او برای فولام مربی بسیار خوبی است.»

1870922

این اظهارنظر گومز که اکنون 42 ساله است، در شبکه‌های اجتماعی بازتابی تقریبا منفی داشت و او مجبور شد توضیحات بیشتری بدهد: «منظورم این نبود که از شغلی با ساعت‌ کاری زیاد بدم می‌آید. من از کار کردن نمی‌ترسم و صادقانه بگویم، در حال حاضر بیشتر از 7 صبح تا 5 بعد از ظهر کار می‌کنم. چیزی که می‌خواستم بگویم این بود که نمی‌توانم این تعهد حرفه‌ای که بسیاری از مربیان دارند را داشته باشم. پس از مدت‌ها فوتبالیست حرفه‌ای بودن، چیزی که می‌خواستم، کاری بود که به من آزادی بیشتری بدهد و بتوانم اوقات فراغت را کنار خانواده‌ام باشم.»

دیدگاه‌ها