کد خبر : 1935261 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 18:31 | 5.9K بازدید | 6 دیدگاه

در منطقه امن جدول هستیم

پورعلی: ذوب‌آهن فصل بعد سهمیه می‌گیرد!

هافبک مازنی سبزپوشان اصفهان اعتقاد دارد ذوب آهن برای فصل بعد می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد.

پورعلی: ذوب‌آهن فصل بعد سهمیه می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن هفته بیست و هفتم را با تساوی مقابل آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت. پوریا پورعلی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بازی پایاپای بود. هر دو تیم خوب بازی کردندو از این بازی‌های صفر-صفر کسل کننده نبود. نیمه اول ما سرتر بودیم. نیمه دوم حریف دقایقی بهتر بود و تساوی عادلانه بود.

او در مورد اینکه ذوب آهن به اهدافش رسیده یا خیر ادامه داد: هر مربی که به هر تیمی می‌رود سه سالی وقت نیاز دارد. ما پارسال و امسال از نظر امتیازگیری به ثبات رسیدیم. ذوب آهن چند سال پایین جدول بود و الان هم خدا را شکر دو سال در ‌اواسط جدول در منطقه امنی هستیم. امیدوارم برای سال بعد با حفظ کادرفنی و ‌افزایش بودجه بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و بالای جدول بیاییم و سهمیه آسیایی بگیریم. 

1870940

وی اضافه کرد: امسال می‌توانستیم جایگاهمان را بهتر از این کنیم. خیلی بدشانسی آوردیم. بازیکنان اصلی ما همه مصدوم شدند، ابراهیم‌زاده، فرامرزی، آشوری و باقرپسند. در مقطعی قریشی و صادقی مصدوم شدند. سعی می‌کنیم در این سه بازی بهترین امتیازات را بگیریم که حداقل رتبه‌مان از فصل گذشته کمتر نشود. 

هافبک ذوب در مورد دیدار پیش رو نظرش را اینگونه بیان کرد: کادرفنی فولاد و سبک بازی‌شان عوض شده و بازیکنان باکیفیتی دارد. انشاالله بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

پورعلی یادآور شد: از مجموعه ذوب تشکر می‌کنیم که امسال تمام پرداختی‌هایش به موقع بود. درست است بودجه‌مان کم است. اما باشگاه به تعهداتش عمل کرده و امیدوارم سال بعد با حفظ بازیکنان و کادرفنی بهترین نتایج را بگیریم. آقای تارتار کمک فوق العاده‌ای به ذوب آهن کرده و هرچه بیشتر در این تیم جا می‌افتد اثرگذاری‌اش را می‌بینید.

دیدگاه‌ها