کد خبر : 1935268 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 19:40 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

جانشین احتمالی کونته: مربی‌ای که به چلسی نه گفت

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، قصد ترک این تیم را دارد. این خبر بیش از هر باشگاه دیگری برای تاتنهام خوشحال‌کننده بوده است.

جانشین احتمالی کونته: مربی‌ای که به چلسی نه گفت

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام از زمان اخراج سرمربی‌اش آنتونیو کونته و بعد از آن اخراج کریستین استلینی که به عنوان مربی موقت روی نیمکت می‌نشست با بحران مواجه شده است.

در حالی که از انگلیس خبر می‌رسید که تاتنهام در روزهای اخیر به جذب روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، علاقه‌مند شده است امروز یک رسانه پرتغالی ادعایی مطرح کرد که برای تاتنهام خوشحال‌کننده خواهد بود.

1870955

روزنامه پرتغالی رکورد گزارش داد که آموریم از طریق وکلایش به تاتنهام اطلاع داده که آماده گوش دادن به پیشنهادها است و بلافاصله مدیران تاتنهام با او تماس گرفته و مذاکراتی انجام شده است. این در حالی است که میسون در حال حاضر همچنان عنوان مربی موقت تاتنهام را در اختیار دارد و در دیدار روز شنبه مقابل کریستال پالاس روی نیمکت خواهد نشست.

1870956

آموریم امسال در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مربی اسپورتینگ با تاتنهام دیدار کرد و از دو بازی رفت و برگشت مقابل اسپرز چهار امتیاز به دست آورد. گفته می‌شود تاتنهام از همان زمان به آموریم علاقه‌مند شد.

اسپورتینگ در حال حاضر در لیگ پرتغال در رتبه چهارم جدول ایستاده و با بنفیکای صدرنشین 13 امتیاز فاصله دارد. آموریم در لیست مربیان مد نظر چلسی هم قرار داشت و آبی‌های لندن بعد از اخراج گراهام پاتر نظر او را درباره انتقال به استمفوردبریج جویا شده بودند.

دیدگاه‌ها