کد خبر : 1935269 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 20:30 | 27K بازدید | 6 دیدگاه

چادرملو 2 - استقلال خوزستان ۲

لیگ یک، کامبک بزرگ اخباری علیه صعود آبی‌ها

یزدی‌ها در یک نمایش درخشان با دو گل در نیمه دوم رویای آبی‌های خوزستانی را نقش بر آب کردند.

لیگ یک، کامبک بزرگ اخباری علیه صعود آبی‌ها

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان که با باخت غافلگیرکننده در خانه چوکا تالش، موقعیت خود را برای صعود در خطر می‌دیدند، یک برد شیرین را مقابل چادرملو در دقایق تلف شده بازی از دست دادند.

شاگردان سیروس پورموسوی بعد از برد هفته گذشته برابر خلیج فارس ماهشهر، این بار در دیداری حساس و سخت مقابل چادرملو یزد در خانه حریف حاضر شدند. حریفی که علی‌رغم نمایش درخشان در نیم فصل دوم، در گام‌های پایانی کم آورد و اخباری و تیمش از کورس صعود بازماندند.

شاگردان اخباری این بازی را برتر از حریف استارت زدند و موقعیت‌های خوبی نیز روی دروازه حریف شکل دادند که حسن پورحمیدی در یک صحنه با واکنشی دیدنی مانع از دریافت گل توسط تیمش شد.

1870971
در شرایطی که قضاوت این بازی حساس که با حضور پنج نماینده فدراسیون نیز برگزار می‌شد برعهده پیام حیدری بود، یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه چادرملو شکل گرفت. پرتاب اوت بلند بازیکن استقلال خوزستان با برخورد به دست دو مدافع چادرملو با تصمیم جنجالی این داور که هفته گذشته دربی پایتخت را قضاوت کرده بود، مبنی بر عدم پنالتی همراه شد. تصمیمی که با اعتراض شدیدی از سوی نیمکت استقلال خوزستان همراه شد و در نهایت او با یک کارت زرد اعتراضات را خاموش کرد.

دقایقی بعد اما حیدری تصمیمی جنجالی داشت که این بار اعتراض نیمکت مقابل را به همراه داشت. برخورد بازیکن استقلال با مدافع چادرملو در محوطه جریمه با اعلام پنالتی به سود شاگردان پورموسوی همراه شد تا اخباری و دیگر نیمکت نشینان این تیم معترض باشند. با این حال علی وزیری پناه بهترین گلزن آبی‌ها از روی نقطه پنالتی موفق شد تیمش را به برتری برساند.

1870974
دقایقی بعد نیز استقلال خوزستان روی ارسال خشایار زبرجد و ضربه جواد آقایی پور دروازه چادرملو برای دومین بار باز شد تا این تیم با اندوخته مناسب راهی رختکن شود و آماده نیمه دوم شوند.

در نیمه دوم هم این استقلال خوزستان بود دیگه دقایق ابتدایی را بهتر آغاز کرد اما با تعویض‌هایی که اخباری داشت، رفته رفته آنها جریان بازی را در اختیار گرفتند و روی دروازه حریف خیمه زدند. موقعیت‌های این تیم بی‌نتیجه بود تا اینکه یک ضربه دیدنی از داخل شش قدم با یک واکنش دیدنی‌تر از سوی پورحمیدی همراه شد تا گلر جوان استقلال خوزستان نیز نشان دهد چیزی از برادر لیگ برتری خود کم ندارد.

1870969
دقایق پایانی بازی اما با جنجال همراه شد؛ چادرملو دو بار موفق شد توپ را به تور چادرملو برساند اما هر دو بار شادی گل آنها با پرچم داور و اعلام افساید همراه بود تا اعتراض سکونشینان و نیمکت نشینان لحظاتی سخت را برای این داور همدانی و باتجربه شکل دهد.

داور برای نیمه دوم هشت دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در این دقایق نیز شاگردان پورموسوی چشم به ضدحملات داشتند و این در حالی بود که در اولین دقیقه وقت اضافه روی ارسال ضربه ایستگاهی و یک رفت و برگشت دروازه خود را باز شده دیدند. ضربه بازیکن شماره ۳۳ این تیم که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، علی‌رغم تلاش پورحمیدی به تک گل یزدی‌ها تبدیل شد تا آنها فشار خود را در دقایق باقی مانده بیشتر کرده و در نهایت نیز به گل تساوی دست یافتند.

1870973
یک ضربه کرنر اینبار نیز برای چادرملو کارساز شد و با اشتباه مدافعان این تیم، گل تساوی برای آبی‌های چادرملو رقم بخورد. 

استقلال خوزستان با این توقف بدموقع با یک بازی بیشتر تنها دو امتیاز از فجر سپاسی پیش است و باید دید در ادامه کدام تیم قادر خواهد بود دوئل صعود را به نام خود کند.

1870975

عکس: حمید مهدی زاده

دیدگاه‌ها