کد خبر : 1935271 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 19:59 | 13.7K بازدید | 4 دیدگاه

چرا ولاهوویچ دیشب بعد از گلزنی خوشحالی نکرد؟

تکذیب سناریوهای ایتالیایی: دوشان عزادار کشورش بود

خوشحالی نکردن دوشان ولاهوویچ، مهاجم یووه، بعد از گلزنی در دیدار دیشب تیمش مقابل لچه خبرساز شده است.

تکذیب سناریوهای ایتالیایی: دوشان عزادار کشورش بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در خانه‌اش در یک دیدار حساس در هفته سی و سوم سری آ به مصاف لچه رفت و با نتیجه 2-1 پیروز شد تا همچنان رقابت نزدیکش با لاتزیو برای کسب رتبه دوم جدول را ادامه دهد.

دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس، در این مسابقه گل بسیار مهمی به ثمر رساند. در حالی که یووه با گل پاردس در دقیقه 15 پیش افتاده بود اما در دقیقه 37 با گل سیسی از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش را باز شده دید تا نیمه اول به تساوی 1-1 به پایان برسد.

مهاجم صرب یوونتوس در نیمه دوم گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا یووه 2-1 پیروز شده و سه امتیاز ارزشمند این بازی را به حساب خود واریز کند. اما این گل برای ولاهوویچ اهمیت دیگری هم داشت چرا که به ناکامی او در گلزنی در 11 بازی متوالی پایان داد. در این شرایط انتظار می‌رفت مهاجم صربستانی خوشحالی شدیدی نشان بدهد اما خوشحالی نکردن این ستاره یووه حرف و حدیث زیادی ایجاد کرد.

1870963

در حالی که بلافاصله بعد از بازی دیشب برخی رسانه‌های ایتالیایی در حال سناریونویسی برای علت خوشحالی نکردن ولاهوویچ بوده و برخی می‌گفتند او از شرایط خود در این باشگاه ناراضی است و با خوشحالی نکردن می‌خواسته به یووه پیام بدهد امروز علت اصلی خوشحالی نکردن دوشان مشخص شد.

1870964

این مهاجم اهل صربستان به این علت خوشحالی نکرد که ناراحت و عزادار واقعه تاسف‌باری بود که در پایتخت کشورش‌‌، صربستان اتفاق افتاد. یک تیرانداز نوجوان در شهر بلگراد ناگهان وارد مدرسه‌ای شده و اقدام به تیراندازی کور و بی‌هدف می‌کند. در نتیجه این تیراندازی هشت دانش‌آموز و یک مامور امنیتی کشته می‌شوند. ولاهوویچ به همین علت از خوشحالی در بازی مقابل لچه خودداری کرد.

1870965

دیدگاه‌ها