کد خبر : 1935272 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 20:19 | 30.6K بازدید | 5 دیدگاه

روزهای تیره پدیده سابق بارسلونا

ارزش فاتی 33 میلیون یورو کمتر از روبن نوس

یک رسانه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا درباره آینده آنسو فاتی تصمیم گرفته و قصد دارد او را با روبن نوس، کاپیتان پرتغالی ولورهمپتون، معاوضه کند.

ارزش فاتی 33 میلیون یورو کمتر از روبن نوس

به گزارش "ورزش سه"، آینده آنسو فاتی به یکی از معضلات بارسلونا تبدیل شده است. در روزهای اخیر ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های فاتی، به شهر بارسلون رفت تا با مدیران باشگاه درباره شرایط او مذاکره کند.

در حالی که آنسو فاتی امروز اعلام کرد قصد جدایی از بلوگرانا را ندارد اما رسانه اسپانیایی رلوو مدعی شد بارسا تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد دارد فاتی را در ازای دریافت روبن نوس، هافبک پرتغالی، ولورهمپتون به این تیم منتقل کند.

بر اساس این گزارش این ایده توسط ژرژ مندس به بارسا ارائه شده و با موافقت این باشگاه مواجه شده است. پیش از این هم بارسلونا در تماس با باشگاه لیگ برتری وولوز خواهان به خدمت گرفتن روبن نوس در تابستان شده بود. رلوو می‌گوید در تماس‌های جدید بین بارسا و ولورهمپتون، باشگاه انگلیسی اعلام کرده در صورت دریافت آنسو فاتی و مبلغ 33 میلیون دلار روبن نوس را به بارسا واگذار خواهد کرد.

1870967

بارسلونا اگر بخواهد امسال تابستان بازیکن جدید به خدمت بگیرد باید از مجموع دستمزد بازیکنانش 200 میلیون یورو کم کند و در حالی که احتمال پیوستن مسی به این تیم وجود دارد خروج مهره‌های مازاد به یک اولویت تبدیل شده است. به همین علت بود که بارسا قصد دارد بازیکنانی مثل آنسو فاتی را هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف کند.

آنسو فاتی 20 ساله محصول آکادمی بارسا است و بعد از ورود به تیم اول باشگاه از او به عنوان پدیده‌ای درخشان و یکی از ستاره‌های آینده بلوگرانا یاد می‌شد. ولی درخشش فاتی روز به روز کاهش یافت تا جایی که هواداران کم کم از او قطع امید کرده و خواهان کنار گذاشته شدنش شدند.

1870968

دیدگاه‌ها