کد خبر : 1935277 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 04:00 | 18K بازدید | 11 دیدگاه

ما به پرسپولیس و استقلال کمک کردیم؛

فداکار: هیچکدام از سپاهانی‌ها نگفتند شل بازی کنید

سهیل فداکار معتقد است ملوان در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده و در ادامه هم عملکرد بهتری خواهد داشت.

فداکار: هیچکدام از سپاهانی‌ها نگفتند شل بازی کنید

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر ملوان بندرانزلی در حالی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان اصفهان رفت که این تیم با گلزنی سهیل فداکار موفق شد سپاهان را در خانه متوقف کند و به نتیجه یک بر یک برسد تا با توقف سپاهان، پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد.

سهیل فداکار گلزن ملوان در این دیدار حساس در خصوص تقابل با سپاهان به خبرنگار ما گفت: بازی با سپاهان آن هم در اصفهان مسلما برای هر تیمی بازی سختی خواهد بود. این تیم در صدر جدول حضور داشت و تیم پرمهره‌ای را در اختیار دارد و همچنین کادر فنی خوب و با دانشی روی نیمکت این تیم حضور دارد. مسلما بازی در حضور ٧٠ هزار تماشاگر سپاهانی کار راحتی نخواهد بود. ما با انگیزه بالا و با تمام توان خود به مصاف سپاهان رفتیم و خدا را شکر توانستیم تاکتیک‌ها و نقش‌هایی که کادر فنی در این بازی در نظر داشت را اجرا کنیم و بتوانیم در این بازی حساس امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: همواره در تمامی بازی‌ها صحبت‌هایی بین بازیکنان دو تیم رد و بدل می‌شود. من بر خلاف حرف‌هایی که زده می‌شود از هیچ یک از بازیکنان سپاهان نشنیدم که بگویند چقدر بازی را جدی گرفته‌اید یا شل بازی کنید و بگذارید ما ببریم. بسیار خوشحال هستم که موفق شدم در این بازی گل بزنم و در نتیجه‌گیری تیم تاثیرگذار باشم و باید بگویم خیلی خوشحالیم که توانستیم اصفهان را با امتیاز ترک کنیم. گلزنی من اگر چه توانست به رقیبان سپاهان در صدر جدول کمک کند و رقابت قهرمانی را حساس‌تر از گذشته کند اما شرایط ملوان نیز در جدول بسیار حساس بود و خطر سقوط روی کاغذ ما را تهدید می‌کرد. این تک امتیاز مسلما حکم بقای ما در لیگ را امضا کرد و خدا را شکر می‌کنم که زحمات کل تیم با گل من به ثمر نشست.

1857278
بازیکن ملوان در خصوص عملکرد خود در این فصل اظهار داشت: خدا را شکر امسال سال خوبی برای من بود. البته باید بگویم نیم فصل دوم برای من خوب بود. متاسفانه در نیم فصل اول در ١٠ بازی نتوانستم بازی کنم. در نیم فصل دوم بعد خدا را شکر توانستم با رسیدن به ترکیب اصلی، بتوانم به ملوان کمک کنم و مثمرثمر باشم. 

فداکار در مورد بازی ملوان با مس رفسنجان بیان کرد: مس رفسنجان در این فصل نتایج خوبی گرفته و به خوبی نشان داده تیم شایسته و بزرگی است. این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی را در اختیار دارد و نمایش خوبی را ارائه می‌دهد. ما نیز در خانه مقابل هواداران خود بازی می‌کنیم و قطعا برای کسب سه امتیاز این بازی به میدان خواهیم رفت.

وی در پایان در مورد عدم پیروزی ملوان در ٩ بازی اخیر اظهار داشت: تیم ما بعد از ٧ سال به لیگ برتر صعود کرد و به نظرم نتایج بدی را کسب نکرده است. اکثر بازیکنان ما جوان هستند و برای نخستین بار است در لیگ برتر بازی می‌کنند. متاسفانه در این فصل در برخی از بازی‌ها بسیار کم تجربه عمل کردیم در چند بازی در دقیقه ٩٠ که در آن برنده بودیم را از دست دادیم و مساوی کردیم. به طور حتم با توجه به تجربه‌ای که کسب کردیم، در آینده این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها