کد خبر : 1935278 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 20:42 | 28.7K بازدید | 3 دیدگاه

در انگلیس همه از ارلینگ حرف می‌زنند

پاسخ هالند به آلن شیرر: متشکرم اسطوره!

ارلینگ هالند بعد از شکستن رکورد گلزنی در لیگ برتر به صحبت‌های رکورددار قبلی، آلن شیرر، واکنش نشان داد و با تشکر از او گفت شیرر را اسطوره می‌داند.

پاسخ هالند به آلن شیرر: متشکرم اسطوره!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند دیشب در جریان پیروزی 3-0 منچسترسیتی مقابل وستهم گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا به این ترتیب به رکوردی تاریخی دست پیدا کند. این گل سی و پنجمین گل هالند در لیگ برتر بود.

هالند به این ترتیب با سبقت گرفتن از آلن شیرر و اندی کول، رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر انگلیس را به خود اختصاص داد. شیرر بعد از بازی دیشب به ستایش از هالند پرداخت و به او تبریک گفت. اسطوره نیوکسل از درخشش استثنایی هالند در فصل اول حضورش در انگلیس به عنوان درخششی باورنکردنی یاد کرد.

1870899

گری لینه‌کر با انتشار یک توییت، آلن شیرر را تگ کرد و ضمن شوخی با او نوشت: "یک رکورد لیگ برتری برای ارلینگ هالند: 35 گل. باورکردنی نیست. آلن شیرر لحظات سختی را تجربه می‌کند و من با او همدردم!" شیرر در پاسخ به لینه‌کر به ستایش از هالند پرداخت و نوشت: "کسی بهتر از هالند برای شکستن رکوردم نبود. فقط 28 سال طول کشید! او بهترین است."

کمی بعد ارلینگ هالند به آلن شیرر پاسخ داد و از او به عنوان اسطوره یاد کرد. ستاره نروژی منچسترسیتی در پاسخ به توییت شیرر نوشت: "متشکرم اسطوره."

1870997

شیرر رکورد خود را در فصل 95-1994 لیگ برتر به ثبت رساند، زمانی که با پیراهن بلک‌برن روورز به میدان می‌رفت. گلی که هالند دیشب به ثمر رساند پنجاهمین گل او در این فصل بود که از این تعداد 35 گل در لیگ برتر به ثمر رسیده است. سیتی پنج بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد و انتظار می‌رود هالند رکورد خود را بهبود دهد.

دیدگاه‌ها