کد خبر : 1935285 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 21:01 | 51.1K بازدید | 32 دیدگاه

عربستانی‌ها مانع بازگشت کریستیانو به لیگ برتر

نیوکسل: رونالدو را بررسی کردیم ولی نیمار را می‌خواهیم!

یک رسانه انگلیسی می‌گوید باشگاه نیوکسل بعد از بررسی جذب کریستیانو رونالدو او را گزینه‌‌ای مناسب برای تیمش تشخیص نداده و به جای او نیمار را هدف گرفته است.

نیوکسل: رونالدو را بررسی کردیم ولی نیمار را می‌خواهیم!

به گزارش "ورزش سه"، مالکان عربستانی نیوکسل نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، را به عنوان گزینه اصلی نقل و انتقالات تابستانی‌شان انتخاب کرده و مذاکرات با این باشگاه درباره نیمار را آغاز کرده‌اند.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند نیوکسل ابتدا جذب کریستیانو رونالدو از النصر را مورد بررسی قرار داد ولی در نهایت به این نتیجه رسید که ستاره پرتغالی برای حضور در ترکیب نیوکسل مهره مناسبی نیست. در قدم بعدی بررسی‌های نیوکسل به نیمار ختم شد تا این ستاره برزیلی هدف گرفته شود.

1871001

نیوکسل به این نتیجه رسیده که در فصل آینده به مهاجمی در سمت چپ خط حمله نیاز دارد و از این رو نیمار را در نظر گرفته است. بعد از تظاهرات هواداران پی‌اس‌جی و شعارهای آنها علیه نیمار رابطه او با باشگاه فرانسوی بحرانی شده و این ستاره برزیلی با لایک کردن پستی که در آن از پاری سن ژرمن به عنوان باشگاهی کوچک یاد شده بود عملا امکان ادامه حضور در پاریس را از بین برده است.

این گزارش بدون شک رونالدو و هوادارانش را ناراحت خواهد کرد. با توجه به حضور او در النصر و اینکه مالکیت نیوکسل در اختیار عربستانی‌ها است در صورت تمایل نیوکسل احتمال انتقال کریس به این باشگاه بالا بود و او می‌توانست بار دیگر بازی در لیگ برتر را تجربه کند.

1871002

پاری سن ژرمن نیمار را با مبلغی که در زمان خود رکورد به حساب می‌آمد به خدمت گرفت و برای او 200 میلیون یورو پرداخت. پی‌‌اس‌جی می‌داند که قادر به دریافت چنین مبلغی برای واگذاری نیمار نیست و گفته می‌شود با مبلغ 90 میلیون یورو راضی خواهد شد. مسئله بعدی دستمزد بالای نیمار است که نیوکسل با مالکان جدیدش مشکلی در پرداخت آن نخواهد داشت.

1871003

دیدگاه‌ها