کد خبر : 1935297 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 21:41 | 17.9K بازدید | 7 دیدگاه

برزیل تایید کرد: آنچلوتی گزینه اول هدایت سلسائو

رئیس فدراسیون فوتبال برزیل تایید کرد کارلو آنچلوتی گزینه اول سرمربیگری تیم ملی این کشور است.

برزیل تایید کرد: آنچلوتی گزینه اول هدایت سلسائو

به گزارش "ورزش سه"، ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، برای اولین بار تایید کرد که او و فدراسیون برزیل خواهان نشستن کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی این کشور هستند. برزیلی‌ها منتظر پایان فصل باشگاهی هستند تا مذاکرات رسمی با آنچلوتی را آغاز کنند.

علاقه برزیلی‌ها به کارلو آنچلوتی برای هدایت تیم ملی این کشور از مدتی پیش در گزارش‌های رسانه‌ای متعددی مطرح شده بود اما ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون برزیل، برای اولین بار به صراحت از این موضوع گفت و اشاره کرد گزینه اول برزیلی‌ها برای هدایت سلسائو کسی جز کارلتو نیست.

1853551

رئیس فدراسیون برزیل در مصاحبه با Bein Sports گفت: "نمی‌خواهم حرفی که می‌خواهم بزنم اینطور برداشت شود که ما پیشنهادی رسمی به کارلو آنچلوتی ارائه داده‌ایم. ما در حال بررسی هستیم و می‌خواهیم بدانیم که آیا کارلتو واقعا تمایلی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی برزیل دارد. اما این را می‌توانم به صراحت بگویم که گزینه اول ما برای هدایت سلسائو او است. برای اولین بار است که این را به این صراحت بیان می‌کنم. چون مخفی کردن این ترجیح ما دیگر فایده‌ای ندارد."

برزیلی‌ها منتظر پایان فصل جاری باشگاهی هستند تا پیشنهاد رسمی‌شان را به کارلتو ارائه بدهند. ادنالدو رودریگر در ادامه صحبت‌هایش به دلایل انتخاب آنچلوتی به عنوان گزینه اول برزیل اشاره کرد و گفت: "علت انتخاب آنچلوتی دستاوردهای او است. آنچلوتی در عین حال شخصی بسیار باارزش است. ما متوجه شدیم او از لحاظ حرفه‌ای بسیار سطح بالا است. ما از نظر فنی او را بررسی کردیم و حتی تا دورانی که فوتبالیست و ملی‌پوش ایتالیا بود همه چیز را در نظر گرفتیم. با توجه به همه این‌ها تصمیم گرفتیم کارلتو را به عنوان گزینه اول هدایت سلسائو انتخاب کنیم."

1871016

دیدگاه‌ها