کد خبر : 1935298 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 21:41 | 74.6K بازدید | 10 دیدگاه

اگر کاری نکردی چرا عذرخواهی کردی؟

عرب‌براقی: این سرمربی می‌خواست برایش پنالتی بگیرم!

داور بازی چوکا و شمس‌آذر در مورد اتفاقات این بازی اظهارنظر کرده است.

عرب‌براقی: این سرمربی می‌خواست برایش پنالتی بگیرم!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های این هفته لیگ آزادگان نیمه‌تمام ماند. حمله هواداران چوکا به زمین پس از دریافت گل دوم، باعث شد تا امیر عرب‌براقی، داور سرشناس فوتبال ایران در سوت خود بدمد و همه را راهی رختکن کند.

با این حال پس از بازی، جهانگیر عسگری سرمربی تیم چوکا که تیمش را در منطقه سقوط می‌بیند، اظهاراتی را علیه داور بازی انجام داد و گفت که او با پیش‌زمینه منفی علیه تیمش سوت زده است.

ویدئو: 299697

حالا عرب‌براقی که این هفته از لیگ برتر به لیگ یک رفته، در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص گفته است: من یک داور حرفه‌ای هستم و اصلا به این افراد فکر نمی‌کنم که بخواهم با ذهنیت وارد زمین شوم و تلافی کنم. ایشان توقعاتی داشت و می‌خواست با هجمه و فشار و تحریک تماشاگران علیه داوری و تیم مقابل، امتیاز بگیرد.

او درباره اتفاقات بازی توضیح داد: بعد از اشاره او، برادرش وارد زمین شد تا با مشت به من ضربه بزند اما نتوانست و کمک داور را زد. من تحت تاثیر این کارها قرار نمی‌گیرم.

داور بازی در پاسخ به این ادعای عسگری که گفته بود داور با ادبیات درستی صحبت نکرده، گفت: من در شأن خودم ندیدم که اصلا با ایشان صحبت کنم که بخواهد بالا به پایین باشد یا هرچیز دیگر. ایشان قبل از بازی آمد و در تونل به من گفت که بابت رفتاری که در بازی دوستانه داشتم، عذرخواهی می‌کنم و من هم گفتم خواهش می‌کنم. اگر کاری نکرده بود، چرا عذرخواهی کرد؟ این آدم‌ها را همه می‌شناسند.

عرب‌براقی در پایان اظهار داشت: گزارشم را به مقامات ارسال خواهم کرد. آنها انتظار داشتند هرطور که شده برایشان پنالتی بگیرم اما من همچنین آدمی نیستم که تحت‌تأثیر کسی باشم.

دیدگاه‌ها