کد خبر : 1935299 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 21:59 | 51.4K بازدید | 9 دیدگاه

لیورپول: مقصد ستاره آرژانتینی که در قطر دیده شد

الکسیس مک‌آلیستر با درخشش در جام جهانی با پیراهن آرژانتین و در باشگاهش برایتون با پیشنهادهای متعددی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مواجه است.

لیورپول: مقصد ستاره آرژانتینی که در قطر دیده شد

به گزارش "ورزش سه"، تب جام جهانی برای الکسیس مک‌آلیستر آرژانتینی هنوز به پایان نرسیده است. او بعد از درخشش در جام جهانی قطر در بازگشت به برایتون هم به درخشش ادامه داد و حالا یکی از مهم‌ترین مهره‌ها در موفقیت روبرتو دی‌زربی در این تیم به حساب می‌آید.

رسانه‌های آرژانتینی گزارش دادند درخشش مک‌آلیستر باعث شده چندین باشگاه بزرگ اروپایی خواهان جذب او باشند. اوله می‌گوید در حال حاضر که فصل هنوز به پایان نرسیده یک باشگاه بزرگ لیگ برتری پیشنهاد خود را به مک‌آلیستر ارائه داده است.

1871018

فابریتزیو رومانو هم گزارش اوله را تایید کرد و مدعی شد باشگاه لیورپول پیشنهادی رسمی به این ستاره آرژانتینی ارائه کرده است. مذاکرات ادامه دارد و لیورپول در هفته‌های آینده به تلاش برای راضی کردن او ادامه خواهد داد ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. به نظر می‌رسد الکسیس در ماه مه یا حداکثر ژوئن برایتون را ترک خواهد کرد.

اوله مدعی است پیشنهاد لیورپول به این ستاره آرژانتینی چیزی در حدود 70 میلیون یورو است. مک‌آلیستر به خصوص بعد از جام جهانی قطر در برایتون بسیار درخشان ظاهر شده. او علاوه بر گل‌ها و پاس گل‌هایی که در نقش هافبک به نامش ثبت کرده بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بندد و چه در درون زمین و چه در رختکن برایتون رهبر اصلی این تیم است.

1871019

دیدگاه‌ها