کد خبر : 1935322 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 23:48 | 21.1K بازدید | 3 دیدگاه

این مربی به خاطر داوران از فوتبال می‌رود!

سرمربی چوکا که به شدت از حرف‌های داور دیدار با شمس آذر دلخور است و در گفت‌وگویی کوتاه جوابش را می‌دهد.

این مربی به خاطر داوران از فوتبال می‌رود!

به گزارش ورزش سه، دیدار امشب شمس آذر قروین و چوکا به علت اینکه در اواخر بازی تماشاگران چوکا با داوری و بازیکنان درگیر شدند نیمه کاره ماند و امیر عرب براقی خطاب به جهانگیر عسگری سرمربی چوکا، حرف‌هایی به زبان آورد انجام داد.

در مقابل جهانگیر عسگری در مقام پاسخ بر آمده است. او در مورد ادعای عرب براقی مبنی بر اینکه برادر عسگری به او حمله کرده گفت: برادر من سمتی ندارد که بخواهد این کار را بکند، بروید ببینید چه کار کردید که او عصبانی شده، چند هوادار می‌خواستند حمله کنند که من نگذاشتم و شما قبل از این داستان‌ها کمک‌های خود را جمع کردید تا بروید.

او در مورد ادعای داور مبنی بر اینکه خواسته برایشان پنالتی بگیرد ادامه داد: شرافت داشته باشید ‌‌دروغ نگویید. هنوز این قدر کوچک‌ نشدم که چنین درخواستی بکنم. من خواستم آن پنالتی‌هایی که برایمان در این بازی گرفته نشد را بگیرند. 
وی اضافه کرد: گفته‌اید که همه عسگری را در این فوتبال می‌شناسند درست هم گفته‌اید من ۲۰ سال است که دارم فعالیت می‌کنم و همه می‌شناسند. شما وقتی از لیگ برتر به لیگ یک می‌آیی و سوت می‌زنی دچار غرور می‌شوی و‌ نگاهت از بالا به پایین است.

عسگری یادآور شد: گفته‌ای اگر من در بازی دوستانه اشتباه نکردم چرا عذرخواهی کردم؟ اولا عذرخواهی کار آدم‌های بزرگ است دو اینکه من عذرخواهی نکردم. در یک‌ بازی دوستانه در لیگ یک به او‌ گفتم این قدر جدی نگیر گفت به شما ربطی ندارد. من را همه می‌شناسند ولی من گفتم نمی‌شناسمت و واقعیت را هم گفتم. قبل از این دیدار در تونل او را ماچ کردم و گفتم قبلا بین ما مشکل پیش آمده آن قضیه را به این بازی نکشان که کشاند. من به خاطر امثال شما از این فوتبال خداحافظی می‌کنم.

دیدگاه‌ها