کد خبر : 1935326 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 08:15 | 21.3K بازدید | 7 دیدگاه

خاطره تلخ سیدسیروس از یزد

استقلال خوزستان باخت اما شانس دارد

استقلال خوزستان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ یک، می‌توانست به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود، اما بازی برده را با مساوی عوض کرد! تا شرایطش برای صعود کمی سخت شود!

استقلال خوزستان باخت اما شانس دارد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان نیمه نخست بازی با چادر ملو در استادیوم یزد را با دو گل به سود خود به پایان برد. با گلی که توسط  علی وزیری پناه از روی نقطه پنالتی و جواد آقایی پور به ثمر رسید. با این دو گل به نظر می‌رسید که استقلال خوزستان سه امتیاز این بازی را تصاحب خواهد کرد اما استقلال خوزستان یک بار دیگر در دقایق پایانی اسیر زیاده خواهی حریف شد. میلاد پورصف شکن در دقایق 90 و 3+90 دروازه استقلال خوزستان را باز کرد تا زردپوشان اهوازی با سوت پایان بازی از سوی پیام حیدری بهت زده زمین بازی را ترک کنند. فجر سپاسی حریف خود یعنی شهرداری را در همدان با نتیجه دو بر یک شکست داد تا با یک بازی کمتر به فاصله دو امتیازی استقلال خوزستان برسد. این بدین معنی است که فجر در صورت پیروزی در هفته‌ای که استقلال خوزستان استراحت می‌کند، یک امتیاز از تیم سیروس پورموسوی پیش خواهد افتاد و آن‌وقت شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت. 

1871077
سیروس پورموسوی و شاگردانش با خاطره‌ای تلخ استادیوم یزد را ترک کردند. آنها اگر به لیگ برتر صعود نکنند به خاطر عدم تمرکز در دقایق پایانی بازی با چادر ملو خود را هیچ وقت نخواهند بخشید. البته که هنوز شانس صعود برای استقلال خوزستان از بین نرفته است. فجر سپاسی در سه بازی باقی مانده دچار لغزش شود، استقلال خوزستان این شانس را دارد با پیروزی در دو بازی باقی مانده به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کند. 

رقابت در لیگ یک هم چنان در هفته‌های پایانی ادامه خواهد داشت و این اتفاق خوبی است. از سویی باید بازی جوانمردانه تیم چادر ملو با هدایت سعید اخباری را تحسین کرد. آنها شانسی برای صعود نداشتند اما در این مصاف ارائه‌گر بازی جوانمردانه‌ای بودند.

دیدگاه‌ها