کد خبر : 1935328 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 07:45 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

زمین فوتبال را با این روش خشک کردند

خاک اره، غول چراغ جادوی روزهای بارانی لیگ یک!

استادیوم شهدای هفتم تیر بابل امروز برای برگزاری بازی دریای بابل و پارس جنوبی اصلا شرایط خوبی نداشت اما بازی در آن برگزار شد!

خاک اره، غول چراغ جادوی روزهای بارانی لیگ یک!

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری مصاف دریا بابل – پارس جنوبی در استادیوم شهدای هفتم تیر بابل در شرایطی که زمین به دلیل بارندگی شرایط مساعدی نداشت! نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال در ابتدای فصل اصلا روی کیفیت زمین‌ها تاکید ندارد و از همه بدتر بازی‌ها باید در هر شرایطی برگزار شود. تیم‌های میزبان برای آب‌گیری گاهی از تکنولوژی‌هایی استفاده می‌کنند که برای دهه‌ها پیش است و این نشان می‌دهد فوتبال ایران بر خلاف آنکه از نظر پرداخت دستمزد حرفه‌ای است، از نظر امکانات سخت افزاری آماتور است.

1871092

در استادیوم شهدای هفتم تیر بابل برای جلوگیری از لغزندگی زمین از خاک اره استفاده کردند. جلوی نیمکت تیم میهمان هم آب جمع شده و سیامک کوهنورد دستیار امید رضا روانخواه کیسه‌های خاک اره را در دست گرفته تا با پخش آن روی زمین مانع از لغزندگی آن برای افراد روی نیمکت شود.

این بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت. زمین‌های نامساعد و به کارگیری از تکنولوژی دهه‌ها پیش برای فراهم کردن شرایط بازی در حالی در لیگ یک مورد استفاده قرار می‌گیرد که تیم‌های حاضر در این مسابقات برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند. به زعم خیلی بیشتر تیم‌های حاضر در لیگ یک برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند و ای کاش این ایده جایش را به فراهم کردن زیر ساخت‌ها دهد. در این صورت صعود به لیگ برتر هم اتفاق محتملی خواهد بود.

1871090
1871091

عکس: امیر صالحیان

دیدگاه‌ها