کد خبر : 1935331 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 00:45 | 29.3K بازدید | 5 دیدگاه

دردسر ماسک اوسیمن بعد از گل قهرمانی (عکس)

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی مقابل اودینزه ماسکش را پس از به ثمر رساندن گل تساوی از روی صورت برداشت که همین موضوع برای او دردسرساز شد.

دردسر ماسک اوسیمن بعد از گل قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در ورزشگاه داچیا آرنا در نیمه اول دیدار با اودینزه با نتیجه 1-0 شکست خورد. در دقیقه 52 مسابقه ویکتور اوسیمن گل تساوی را به ثمر رساند و ناپولی با همین نتیجه 80 امتیازی شد تا 5 هفته مانده به پایان مسابقات عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

اوسیمن پس از گلزنی برابر اودینزه وقتی به سمت جایگاه تماشاگران می‌دوید ماسکش را برداشت و بدون آن خوشحالی پس از گل خود را انجام داد.

1871104
ماسکی که او روی صورتش می‎‌گذارد برای جلوگیری از ضربات خطرناک استفاده می‌شود که امشب هم در صحنه درگیری با بازیکن اودینزه از او محافظت کرد. این ماسک هرگز از اون جدا نمی‎‌شود مگر در لحظاتی که شادی گلش را اجرا کند. همین اتفاق امشب در داچیا آرنا پس از مهم‌ترین گل دوران حرفه‌ای‌اش، اتفاق افتاد.

1871106
او پیش از شروع مجدد بازی به سمت نیمکت رفت و از اعضای کادر درخواست کرد تا ماسک جدیدی به او بدهند. پس از 5 دقیقه ماسک اوسیمن مجددا به او بازگردانده شد. 

1871103
گلزنی در مسابقه امشب برای این مهاجم نیجریه‌ای به اندازه‌ای مهم بود که امکان داشت مشکل بزرگی برای خودش ایجاد کند. او تلاش داشت با به ثمر رساندن گل تساوی جشن قهرمانی طرفداران ناپولی یک هفته دیگر به تعویق نیفتد و به همین دلیل بند ماسکش را برای خوشحالی هیجان انگیز پاره کرد.

1871107
رسانه‌های ایتالیایی اینطور عنوان کرده‌اند که مشکل او در بند ماسک بوده که پس از گلزنی هنگامی که او سعی کرد آن را از صورت بردارد، پاره شد. با ترمیم بند ماسک او مجددا از آن تا پایان مسابقه استفاده کرد و مشکلی از این بابت نداشت.

1871105

دیدگاه‌ها