کد خبر : 1935333 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 00:48 | 30.8K بازدید | 4 دیدگاه

دعوای تن به تن و گروهی وسط بازی فوتبال

لگد جنجالی آنتونی جواب بی‌اعتنایی داور (عکس)

واکنش عجیب آنتونی به بی‌توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.

لگد جنجالی آنتونی جواب بی‌اعتنایی داور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی فیزیکی و پربرخورد منچستریونایتد و برایتون صحنه‌هایی خشن را به همراه داشته است. در یکی از همین صحنه‌ها دعوای نسبتا شدیدی به وجود آمد که برای لحظاتی موجب توقف بازی شد.

در دقیقه 70 و تنها چند دقیقه بعد از صحنه مشکوکی که در داخل محوطه جریمه یونایتد رخ داد و برایتونی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، دعوای یاد شده را شاهد بودیم؛ دعوایی که با یک حرکت تکنیکی شروع و به دو کارت زرد ختم شد.

1871118
آنتونی از سمت راست محوطه جریمه برایتون با یک دریبل زیبا قصد عبور از بین دو بازیکن حریف (پرویس استوپینیان و الکسیس مک آلیستر) داشت که با خطا متوقف شد. داور بازی در میان اعتراض شدید بازیکن یونایتد این صحنه را خطا تشخیص نداد تا خود آنتونی برای مجازات بازیکن حریف دست به کار شود.

او بعد از اینکه متوجه شد داد و فریادهایش راه به جایی نمی‌برد، منتظر ماند تا توپ زیر پای مک آلیستر بیفتد؛ تنها چند ثانیه بعد این اتفاق افتاد و آنتونی بدون اینکه توجهی به توپ داشته باشد پای مک آلیستر را درو کرده و او را نقش بر زمین کرد. 

1871115
در همین حین که مک آلیستر از درد روی زمین افتاده بود لویس دانک در حمایت از او دعوا را با آنتونی شروع کرد. این دعوا با اضافه شدن بازیکنان دو تیم شدت گرفت و در نهایت با دو کارت زرد به دو بازیکن خاطی ختم به خیر شد.

1871116
1871117

دیدگاه‌ها