کد خبر : 1935551 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 00:07 | 38.4K بازدید | 8 دیدگاه

حمله اسطوره یونایتد به آنتونی: درست رفتار کن

پیتر اشمایکل، اسطوره منچستریونایتد، آنتونی را پس از حمله به الکسیس مک آلیستر در جریان شکست منچستریونایتد مقابل برایتون به شدت مورد انتقاد قرار داد.

حمله اسطوره یونایتد به آنتونی: درست رفتار کن

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس مک آلیستر، هافبک آرژانتینی برایتون، با به ثمر رساندن یک ضربه پنالتی در وقت‌های تلف‌شده، توانست انتقام شکست ماه گذشته در جام حذفی را برابر منچستریونایتد را بگیرد.

ویدئو: 299723

حدود 20 دقیقه قبل از پنالتی، درگیری عجیبی وجود داشت که آنتونی، بازیکن منچستریونایتد، تمرکزش را از دست داد و با خشم زیاد برخورد کرد.

این بازیکن برزیلی از اینکه نتوانست پشت ضربه ایستگاهی بایستد، ناراحت شد و چند ثانیه بعد توپ به سمت او برگشت، اما واکنش بدی از خود نشان داد.

این بازیکن 23 ساله روی یک صحنه برای تصاحب توپ روی مک آلیستر خطا کرد و درحالی‌که او فقط یک کارت زرد دریافت کرد، برای لحظاتی بازیکنان دو تیم سعی داشتند این درگیری را به پایان برسانند.

1871522
1871521

پیتر اشمایکل، اسطوره منچستریونایتد با انتقاد از رفتار آنتونی گفت: "واکنش او را دوست ندارم، این دیوانه‌کننده است و او پسر خوش‌شانسی است که در زمین می‌ماند، زیرا این خطا بدون شک یک کارت قرمز داشت. شما نمی‎‌توانید به عنوان بازیکن منچستریونایتد چنین رفتاری داشته باشد، باید با ادب و درست رفتار کنید. شما نمی‌توانید چنین رفتاری را در یک بازی فوتبال انجام دهید."

دیدگاه‌ها