کد خبر : 1935340 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 01:26 | 33.2K بازدید | 2 دیدگاه

اشک‌های اسپالتی: این قهرمانی تقدیم به برادرم

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی پس از قهرمانی در سری A اشک ریخت و این دستاورد را به برادرش که چهار سال پیش فوت کرده و همچنین به هواداران و بازیکنانش تقدیم کرد.

اشک‌های اسپالتی: این قهرمانی تقدیم به برادرم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی سومین عنوان قهرمانی خود در تاریخ سری A را کسب کرد. این اولین قهرمانی آن‌ها پس از 33 سال است.

ناپولی با کسب تساوی 1-1 مقابل اودینزه 80 امتیازی شد تا 5 هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی زودهنگامش را جشن بگیرد.

لوچانو اسپالتی پس از این مسابقه احساساتی شد و قهرمانی را به برادرش که 4 سال پیش فوت کرده بود، تقدیم کرد.

1871135
مشکل برای کسانی که عادت دارند به روش من سخت کار کنند این است که ما برای لذت بردن کامل از پیروزی‌ها تلاش می‌کنیم. همیشه کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد، بنابراین شادی زودگذر است. دیدن پارتنوپی در حال لبخند زدن و شادی بزرگ‌ترین احساس برای من است. مشکل رسیدن به این نقطه بود، مثل زمانی که احساس کل یک شهر روی دوش شما سنگینی می‌کند. در اینجا افرادی هستند که می‌توانند لحظات سخت زندگی خود را پشت سر بگذارند زیرا این لحظه را به یاد می‌آورند. این افراد سزاوار این همه شادی هستند.

اکنون آرامش بیشتری دارم
شاید اکنون احساس آرامش بیشتری در من ایجاد کند، ما توانسته‌ایم این شادی را به آن‌ها بدهیم. این هواداران شاهد آمدن و رفتن مربیان بزرگ بوده‌اند. آنها بازی دیگو آرماندو مارادونا را دیدند و شاید همراهی از سوی او نیز در این موفقیت احساس شود. بنابراین سخت می‌شود که به آن‌ها بگوییم، بله، ما فصل گذشته سوم شدیم و برای قهرمانی چالش برانگیز بودیم. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند که ناپولی در ابتدای فصل به این نتیجه برسد، زمانی که چندین بازیکن بزرگ از جمله دریس مرتنز، کالیدو کولیبالی و لورنزو اینسینیه از تیم جدا شدند.

هدف اصلی حفظ جایگاه لیگ قهرمانان است
من از مربیان می‌شنوم که می‌گویند این سومین فصل ما با هم است، اما فشار برای بردن ادامه دارد. هدف اصلی ما حفظ جایگاه در لیگ قهرمانان بود. تابستان گذشته برخی به تیم اعتراض کردند و من این را دوست نداشتم. وقتی گفتم باید برای اسکودتو خودمان را به چالش بکشیم، مردم شکایت کردند و احساس کردند که از خودم جلو افتاده‌ام یا از یک خط قرمز عبور کرده‌ام. اما چیزی که گفتم این بود که از این بازیکنان حداکثر استفاده را ببریم و همچنین ذهنیتی برای ادامه کار ایجاد کنیم.

1871136
باید قهرمان می‌شدیم
این فصل مانند نیمه دوم است، فصل گذشته نیز فوق‌العاده بود و ما هرگز در مورد هدف خود تردید نداشتیم. بنیتز، آنچلوتی، ساری با بهترین فوتبال در ایتالیا، همچنین گتوزو که قهرمان کوپا ایتالیا شده است، پس من برای چه اینجا حضور دارم؟ اینطور نیست که بتوانم بگویم می‌خواهیم از سقوط اجتناب کنیم. ما باید برنده شویم.

قهرمانی را به چه کسی اهدا می‌کنی؟
باید این را به بازیکنانی که شایسته این شادی بودند تقدیم کنم. دوم به همه هواداران ناپولی، این برای شماست! و در نهایت برای همه کسانی که در ناپولی کار می‌کنند، به همکارانم. و ماتیلد، دخترم. طبیعتاً تمام خانواده‌ام به خاطر اینکه مرا به جلو سوق دادند. دوستانم و برادرم مارچلو.

دیدگاه‌ها